Patetica fåkksi Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Ikke bare har jeg brukt tre dager på å plassere ordene riktig på et minimalt stykke stoff slik at alle likevel ble like store og like synlige, men jeg gikk hæren fløtte meg tom for mørk brun på nest siste bokstav! HELVETE! Og har jeg koden til tråden? Neeeida. *sender min mor ut på trådjakt*
Miss Foster Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Ja det er nå du skulle ha hatt maskinene fra gammeljobben din vet du.... apropos jobb - når begynner du?
Patetica fåkksi Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2010 Har begynt for leeenge siden, hallo liksom!
blomstre Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 ...uups, krevende kunde som forlanger lang tekst føler seg medskyldig... Hva er minst jobb av å finne brun tråd til siste bokstav eller sy siste ordet om igjen i feks rødt?...
Patetica fåkksi Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2010 Mora mi skal se om hun finner den tråden et sted. Om ikke så er det ikke store problemet å ta vekk det siste ordet, som forøvrig er på en linje helt for seg selv så det vil ikke se så snålt ut. Det kan da fikses i "nesten hvilken som helst annen farge".
blomstre Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 Gleder meg til å se :-) Håper det blir med å koste svette og at det ikke kommer til blod og tårer også...
Patetica fåkksi Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2010 Det er altså kun det siste ordet som er på sin egen linje. Jeg har: lysebrun, gammelrød, burgunderrød, mørtk lilla, lys lilla.... ?
blomstre Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Tja... lillafargene skal vel på blomst/firkløver e.l så den av rødfargene som passer best til det? Enten som kontrast eller i tone... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå