Gå til innhold

Har fått innvilget stønad til barnetilsyn,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for 2 måneder.

Står følgende begrunnelse i brevet : På grunnlag av ny søknad vedlagt nødvendig dokumentasjon vil vi vurdere om du fortsatt kan ha rett til stønad.

Hva menes med dette? Jeg har kun levert inn en søknad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke sånn at det må søkes om på nytt i august da. Som dagmamma skrev jeg under på et skjema med opplysninger for et par alenemødre og jeg mener jeg mått gjøre det hver august

Skrevet

Barnetilsyn får du for barnehageåret - dvs. fra august til juni.

Så nå i juli kan du søke om ny stønad - da bør du ha med ei bekreftelse fra bhg. på hvor mye du skal betale for bhgåret 2010-2011.

Skrevet

ok. Bekreftelse fra b.hagen.. Holder det å komme med en regning? Var ihvertfall det jeg leverte med søknaden, når jeg søkte for 2 uker siden (suuper rask behandling!!!).

Visste ikke at en måtte søke for hvert år. Derfor syntes jeg begrunnelsen var litt "skremmende".

HI

Skrevet

Hvert år før start i august så må du levere en oversikt til bhg over det du tjente året før slik at de fastsetter den prisen du skal betale - det går på hva husholdningen hadde i inntekt året før. Bhg regner da ut hva du skal betale for det neste bhgåret, skriver det i et brev som du tar med deg til NAV og leverer med søknaden. Dette kan du fint gjøre i juli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...