shewolf Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Lurer veldig på hvordan brystene kjennes for dere som har vondt i de? For jeg har fått vondt, bare i den ene og kun på kvelden/natta. Det er ikke så mye brystvorten, men inni puppen på spesielt et punkt. Noen andre som opplever dette, eller burde jeg dra til lege for å sjekke om det er noe annet som er feil? Dersom jeg er gravid er jeg dessuten bare ca 6 uker..? Jeg har silikon implantater, det er derfor jeg blir litt nervøs for om det er de det er noe feil med eller om det her er normalt?
shewolf Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. mai 2010 Det er nå forresten brystvorten også, den er suuuuper øm! Kjennes ut som den stikkes nål inni den når jeg banker mot midten av den.
cilinik Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Det er sikkert veldig forskjell fra person til person. Jeg har operert begge bryst (forminsket), så jeg kjenner det mest i brystvortene og litt innover. Men jeg har ikke full førllighet heller i brystene. Men har du tatt en graviditetstest? Dette er jo førstabud for å finne ut om man sikkert er gravid... Lykke til
En Prins + Prinsesse Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Jeg er ikke øm i puppene enda.. er bar 4 uker på på vei... men i mitt forrige svangerskap hadde jeg ømme pupper... de var ømme når jeg klempte å tok på de... ikke ellers!
Student89 Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Jeg kjente meg allerede øm i brystene uka før jeg skulle hatt mensen jeg, var en av tegnene til at jeg tok en graviditets test. Jeg har enda like ømme bryster og er nå i uke 10 Jeg er øm i brystvortene, og i hele brystet, kan ikke ligge på magen, gjør utrolig vont å ta av seg bhen på kvelden, og sliter med å gå uten bh.. Men alle har det jo forskjellig.. Synes du skal ta en test jeg
shewolf Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2010 Tror jeg skal ta en test og, så får vi se da om det er noe. Må vente til tirsdag (?) da for å kjøpe test. Vurderer å kjøpe tester på nett, men er litt småskeptisk til de billig testene. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå