Gå til innhold

Til dere med vonde bryster! Plis se hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig på hvordan brystene kjennes for dere som har vondt i de? For jeg har fått vondt, bare i den ene og kun på kvelden/natta. Det er ikke så mye brystvorten, men inni puppen på spesielt et punkt.

Noen andre som opplever dette, eller burde jeg dra til lege for å sjekke om det er noe annet som er feil? Dersom jeg er gravid er jeg dessuten bare ca 6 uker..?

Jeg har silikon implantater, det er derfor jeg blir litt nervøs for om det er de det er noe feil med eller om det her er normalt?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå forresten brystvorten også, den er suuuuper øm! Kjennes ut som den stikkes nål inni den når jeg banker mot midten av den.

Skrevet

Det er sikkert veldig forskjell fra person til person. Jeg har operert begge bryst (forminsket), så jeg kjenner det mest i brystvortene og litt innover. Men jeg har ikke full førllighet heller i brystene.

Men har du tatt en graviditetstest? Dette er jo førstabud for å finne ut om man sikkert er gravid...

Lykke til

Skrevet

Jeg er ikke øm i puppene enda.. er bar 4 uker på på vei...

men i mitt forrige svangerskap hadde jeg ømme pupper...

de var ømme når jeg klempte å tok på de... ikke ellers!

Skrevet

Jeg kjente meg allerede øm i brystene uka før jeg skulle hatt mensen jeg, var en av tegnene til at jeg tok en graviditets test.

Jeg har enda like ømme bryster og er nå i uke 10 :)

Jeg er øm i brystvortene, og i hele brystet, kan ikke ligge på magen, gjør utrolig vont å ta av seg bhen på kvelden, og sliter med å gå uten bh.. Men alle har det jo forskjellig..

Synes du skal ta en test jeg :)

Skrevet

Tror jeg skal ta en test og, så får vi se da om det er noe.

Må vente til tirsdag (?) da for å kjøpe test. Vurderer å kjøpe tester på nett, men er litt småskeptisk til de billig testene.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...