Gå til innhold

fyfyfyfyfyfyfyfyfyfaenfaenfaenfaen:( snakk om å ha ett skjevt bilde av seg selv:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

så ett bilde av meg selv i sted, fy, sykt så feit jeg er. Nå må det gjøres noe altså:( begynner å grine når jeg tenker på det. Må printe ut bildet og henge det opp til skrekk og advarsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det er virkelig ikke ok.

Skrevet

Ikke heng det opp et sted hvor du må se på det også når du skal føle deg vel da!! F.eks ikke heng det opp på klesskapet osv. Da vil du bare føle deg forferdelig hele tiden.

Kan kanskje være en god ide å henge det opp på treningsrommet eller noe lignende som motivasjon for å trene og gå ned i vekt??

Jeg sliter selv med vekta og vet utmerket godt hvor vondt det gjør å se på bilder av seg selv.

PS: husk at selv om det sies at bilder ikke lyver så gjør de faktisk det. Siden bilder er i 2D og ikke i 3D (?) eller noe slikt så ser du faktisk feitere ut på bilder enn du er i virkeligheten!!!

Skrevet

Heng det på kjøleskapet :-)

Skrevet

takk for tilbakemeldingen. den hjalp faktisk litt. Men jeg føler meg helt motbydelig her jeg sitter:( ble helt nedfor og veldig lei meg:(:(

Skrevet

Er akkurat der du er nå i forhold til den følelsen...

Er hos svigers i helgen, så dusjet jeg igår, å de har ett svææært speil på veggen ovenfor dusjen, slik at jeg så HELE meg under hele dusjingen (de har ikke fått opp sånn kabinett enda)

Jeg fikk meg ett satans sjokk å begynte å grine.. Hehe......Jeg er gravid med nr 2, gått opp 13 kg, i motsetning til med førstemann hvor jeg gikk opp 2 kg bare..

Vi har flytta så jeg har ikke fått opp noe stort speil hjemme enda, så har ikke sett meg selv i helfigur på flere uker.. Jeg kjente meg ikke igjen, rett og slett. Har aldri vært småtjukk i hele mitt liv, så det var på tide å få erfare det..å det er overhode ikke verdens undergang, men gud for ett sjokk.

Skrevet

la det ligge til du har født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...