<3OSS<3 Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Synes det føles som om det aldri kommer til å klaffe med oss to jeg. Har ikke vært borti noe som ligner på positiv test en gang og nå har kroppen min begynt å klusse med TR også. Har gått fra 28 dager (nesten på timen) og gradvis oppover til 38 dager nå sist pp. Hva er det egentlig som skjer med meg? Blir så usikker på om kroppen min fungerer som den skal jeg når det blir sånn. Har jo gått og kjent på kramper rundt el, ømme pupper og greier, men så ble jeg plutselig usikker på om jeg i det hele tatt har eggløsning eller kanskje jeg bare lurer meg selv. Kjenner av og til at jeg har kramper utenom de "rette" tidspunktene også så man kan jo lure. Så i neste øyeblikk lurer jeg på om det er sambo som ikke "kan" og "inspiserer" ham fra topp til tå (uten at han vet det selvfølgelig). Har enda ikke snakket med ham om dette og han virker heller ikke bekymret selv om jeg vet at han har veldig lyst på barn, mens jeg finner masse "grunner" til at det ikke klaffer Lurer bare på om jeg er alene om disse tankene??? Føler meg ganske nevrotisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå