Gå til innhold

Fosterbevegelser i uke 10?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente noe lite bevege seg for få minutter siden. Ikke bare en, men 3 ganger på samme sted!

Akkurat der hvor fosteret er, var på ultralyd denne uken og da beveget det på både bein og armer. Jeg har lest at de begynner å strekke seg rundt denne tiden.

Jeg er slank og da skal det være lettere å kjenne det også.

Har noen her opplevd det samme så tidlig? Dette var moro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nesten 10 fulle uker og innbiller meg faktisk at jeg har kjent noe boblete, fiskeaktig et par ganger.. Men jeg er også realist og tenker at det nok er luft:) Jeg er tredjegangs og meget slank, men tror likevel det er for tidlig.

Skrevet

Det er vel heller livmoren som vokser, da kjennes det innimellom ut som fisk, bobling eller leamus :)

uke 10 er vel litt veeeel tidlig, babyen har akkuratt bynnt å røre seg, og er ikke akkuratt kraft nok i frasparket til at vi skal kjenne det =)

Skrevet

jeg er ikke slank og kjente allerede i uke 11 med nr 2, men da visste jeg hva jeg skulle kjenne etter.

Noen er mer følsomme enn andre..

Så jeg tror det er mulig

Skrevet

Jeg er bare 7+5 og har også innbilt meg saker og ting. Leamus/bobling/sparking. Men jeg vet også at det bare er luft eller noe annet, for dette følte jeg også før jeg ble gravid. Fantombevegelser fra forrige svangerskap.

Forrige svangerskap kjente jeg helt garantert spark og liv rundt uke 18. Jeg er også slank, men tror ikke det har noe med om man kjenner liv tidlig eller ikke. Livmoren er ca. like stor uansett om man er slank eller ei. Men det å se spark utenpå er kanskje lettere for en person som er slank, uten at jeg vet noe for sikkert.... ??

Skrevet

jeg kjente liv tidlig i uke 14 ca...jeg skal ikke fortelle deg at du ikke har kjnte noe men det var veeeldig tidlig og de veier så og si ikke noe som helst at en skulle ikke tro at det er mulig å kjnne noe til de så tidlig...

dette med at du er slank har ikke noe med når man kjenner bevegelse...men mer med når man kjenner det på utsiden..jeg er også veldig slank og har kjent ett dult og to nå de siste dagene...jeg er 16 uker idag..

tror kanskje det er livmoren som vokser du kjenner...for det kjennes ut som en slags dirring eller leamus til tider...det husker jeg godt jeg kjente ofte fra uke 9.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...