Gå til innhold

Er din mann en "handyman"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn midt på treet:) han har gjort en hel masse her hjemme, sammen med stefaren min. Når han bli vist hvordan det skal være, så fikser han det etterpå:)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

nei.. han fikset stoevsugeren vaar forleden dag med aa sette nytt stoepset paa den og tror han var nervoes foer han gjorde det, for han utsatte det veldig..

foroevrig er han veldig flink aa gjoere det fint ute med planter og blomster :)

Skrevet

nei egentlig ikke. men min far er, så jeg har det bra likevel:)

Gjest iliis
Skrevet

Ja, det er han:) Heldigvis. Fikser alt.. Og har tålmodighet som et esel!:P

Skrevet

Ja absolutt, han snekrer, murer, legger flis, tapetsererer, maler og gjør i tillegg alt av hagearbeid (planter, luker, klipper gress osv). Han kan også mekke og skru på elektriske ting. Han gjorde alt det innvendige selv da vi bygget på huset 50 kvm, og han er ikke snekker..

Men han er håpløs på å lese bruksanvisninger, så når noe skal skrus sammen leser jeg mens han skrur ;)

Skrevet

Han er en svært sexy handymann, ja, og i tillegg brannmann. Namnam...

Skrevet

Jepp! Og jeg beundrer ham virkelig for det, blant mange egenskaper han har! :D

Skrevet

Han var ikke så handyman, men han har blitt en ganske ok handyman.

Jeg er det man kan kalle handyman, og det virker som han ikke kan være dårligere enn meg. Det var nok en liten nedtur når jeg kunne kjøre gravemaskin, klarte de fleste store motoriserte verktøy/sager og annet. Jeg satte opp en vegg på huset før han rakk å tenke seg om, jeg som kunne forskjell på ting og tang vi trang til å bygge.

Så nå har jeg en handyman, som leker seg med motorsager, har forvillet seg under panseret på bilen, blitt skitten av olje og annet.

Han har funnet ut at jeg liker handyman, og om ikke gubben kan gjøre ting så gjør jeg det selv. Og når man har naboer som alle har handymenn så går det ikke ann å være noe dårligere, eller unger som sier hvor flink mamma er for reaperer snøfreseren, snekkrerer eller lager olabil.

(også har vel min far kommet med noen sleivspark også, han hadde to svigersønner med ti tommeltotter, men begge har blitt ganske så brukbare. Nå kan han sitte med beina på bordet og sette svigersønnene i sving. Han er vel grunnen til at jeg kan så mye som jeg kan også, han gadd jo ikke å gjøre alt for meg når jeg kunne gjøre det selv. Så nå har vi begynt å lære opp barn, mine barn skal kunne litt før de får flytte ut av huset)

Skrevet

oh yes, jeg kaller han handy manny:-p fikser og ordner for alle

Skrevet

Han liker å tro det, men han tar feil. Han er alt for redd for å gjøre noe feil, så han utsetter ting til det uendelige. Og ting blir ikke gjort med mindre jeg MASER om det..Og ikke da engang.. Vi kan liksom ikke male pga lukt, avdamping, det må være rett temperatur ute og inne, helst må ungene reise bort, vi må ha god tid, vi må ha rett maling, vi må kunne lufte og dermed kan vi ikke male når det er vinter.Og ikke når det er sommer, for han er pollenallegrisk så da kan vi ikke lufte da heller...Han argumenterer og argumenterer..Og dermed blir ikke ting gjort..

Og han blir dritsur om jeg antyder at jeg kan gjøre det selv.. han sier jeg får IKKE røre noe før han er kommet hjem.

Sukk og stønn!!

Skrevet

Ja heldigvis, det er en av de tingene jeg finner tiltrekkende:)

Skikkelig usexy med en mann som ikke kan fikse ting og tang.

Skrevet

Ja, jeg hadde ikke klart en mann som er mindre handy enn meg selv. Og jeg er, om jeg kan si det selv, ganske så handy! Har straks pusset opp gangen min helt selv :D

Skrevet

Ja:-) Han kan masse, og det han ikke kan, men plutselig får bruk for å kunne, det lærer han seg bare. Ikke har han et praktisk yrke heller, så da blir jeg enda mer imponert:-)

Skrevet

jaaaaaaaaaaaa :D Han er super flink :D han plantet en hel hekk i helgen med tuja ;) han fikser og styrer på hele tiden ;) Skikkelig sexy og mens han står der i varmen <3

Skrevet

Nei, han kan såvidt skifte en sikring.. Men prøver i hvertfall:)

Skrevet

Tja,han er veldig god på maling og sånn,litt snekkering og sette sammen flatpakker:)

Er godt fornøyd jeg:))

Skrevet

Ja, så absolutt! Han er utdannet rørlegger, jobber som steinarbeider, er flink til både muring og snekring.

Men å avslutte ting er han dessverre ikke så god på, eller å rydde etter seg. Så det er mange baller i lufta på en gang, og ROT. Blir litt smågal av det. Men så er han jo innmari flink når han først setter i gang da:)

Hadde aldri klart å være sammen med en mann med ti tommeltotter, det er så USEXY!

Skrevet

Han tror det hvertfall..

Skrevet

Er vel ikke handyman selv om man kan plante en hekk??.. Det går vel heller under gartnerplikter.. Hadde han derimot snekret en terrasse, eller satt inn nye vinduer i huset, da hadde du hatt en handyman! :)

Skrevet

Ja det er han virkelig. Er så glad jeg har funnet meg en som gjør ALT!:) Grr.....

Skrevet

jepp. Han graver, murer, flislegger, bygger, mekker bil og roter noe sinnsykt... Er veldig flink på ting som syns, ikke så flink på sånt som bare syns viss det ikke blir gjort (feks rydding, klesvask).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...