Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Analsex er IKKE godt.. Samboeren insisterte på å prøve ista. Uff.

Klarer bare ikke å like det. Føles ut som om jeg driter på meg rett som det er. Exit only der altså!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er superdigg. Man må bare varme opp skikkelig først, og ta det med ro til å begynne med.

Skrevet

Men hvorfor/ hvordan er det superdigg? Kjennes det ikke ut som om du driter på deg? Jeg syns det føles så feil liksom. Det som er digg med vaginal er at han støter meg "oppi" der liksom. Det er digg. Føler liksom ikke at det er noe "mål" oppi tarmen. Har vi gpungt oppe der??

Sikkert masse teite spørsmål men:p

Skrevet

Hehe...man bør jo være relativt greit tømt før man setter i gang;-) Men joda, til å begynne med føles det slik ut som du sier, men etter hvert blir det bare deilig. Synes nå jeg da.

Det kan være lurt å bruke en god del glidemiddel også, for det er jo rimelig trangt der til å begynne med. Kanskje det er derfor det er så godt?! Vet egentlig ikke jeg, bare at jeg liker det.

Men vi er alle forskjellige, så er jo ikke sikkert du liker det uansett hvor mye du prøver.

Et tips i tillegg til glidemiddel er å legge en pute under underlivet. Da får du stimulert klitoris i tillegg. Og mannen må ta seg veldig god tid på vei inn! Gjør han ikke det er det kun helvetes smerter.

Skrevet

hehehe, ja okej. Får se frammover da.. Om jeg skal prøve det litt:p

Takk for svar da! :D

Skrevet

Hadde aldri nedverdiget meg sånn for en mann...

Skrevet

hehe, hi her.. Vi har aldri hatt anal sex tidligere. Selv om jeg vet at han har vært giret på å prøve det. Jeg "nedverdiger" meg absolutt ikke. Syns jo det er litt spennende, selv om det ikke var så veldig godt den første gangen. Kan jo hende det blir bedre? Hvem vet. De handler om å utforske litt. Ikke at jeg "føyer" meg etter en mann. Spar meg;)

Skrevet

Syns det er digg å bli litt nedverdiget av en mann jeg, eller gjerne av flere. Skulle ønske min mann var litt hardere mot meg, blir så kåt av det. Jeg liker å være en skitten liten hore i mannens makt.

Skrevet

21:13, jeg også, hahaha! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...