Gå til innhold

Så jeg er billig og upassende med rød leppestift! Ifølge svigermor selvfølgelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det fikk jeg beskjed om av min "kjære" svigermor da samboer og jeg skulle ut å spise middag. Feire 10 årsdagen til og med også må hu merra komme med sånt oppgulp!! Følte meg fin med den leppestiften på jeg, fin farge var det, men utypisk meg. Syns dere det er billig og upassende med rød leppestift når man skal kose seg ute med kjæresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermora di er teit, selvfølgelig kan du gå med rød leppestift.

Skrevet

Rød leppestift er veldig fint ,klart du kan gå med det .:)

Skrevet

he he he sorry må le, synes det er mye finere med rød leppestift en rosa/blå farga hår på gamle damer, de er det mange av.

Blås i svigers å gå med rød leppestift, kler desv. den ikke selv men synes det er kjempe fint.

Skrevet

Hahahaha,må le litt.

Jeg bruker også rød leppestift,men alle klager. Fargen kalles på "folkemunne" horerød.

Og den fargen er visst helt ut;-)

Skrevet

Rød leppestift er dritsexy, bare man passer på å ikke ha for mye øyensminke i tillegg.

Skrevet

Svigermora di bør ta seg et tak. Det er direkte slemt å si sånt.

Skrevet

Kommer ann på hvilken rødfarve og hvor gammel du er.

Har sett flere med rød leppestift som ikke burde ha hatt det på.

Skrevet

Rød leppestift er lekkert!! Overse henne!

Bare pass på å ikke overdrive bruken av maskara, eyeliner og mørke øyenskygger ved bruk av leppestift med knalle farger ,det kan fort bli litt mye og 'klovneaktig'

Skrevet

Det er mange som kler rød leppestift, og du er sikkert en av dem.

Jeg derimot ser ut som jeg har planer om å stille meg ut for salg i oslo... Og det er helt sant. Flere som har bare ledd av meg når jeg har sagt det, men når jeg har gitt en liten demonstrasjon av hvordan jeg blir seende ut må de si seg helt enige!! Ser ut som en hore rett og slett. aner ikke hvorfor :-P

Skrevet

Ha ha, driiiiiit i svigermor, hun er bare sjalu, hun ønsker sikkert at hun kunne gått med rød leppestift selv:)

Skrevet

Rød leppestift er fint hvis man har riktig rødfarge. Ikke bry deg om svigermor du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...