Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg? jeg skal til "syden" med to små... hva må jeg ha med. Har aldri reist med barn før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en på to år og ei på 5.Skal til Side i Tyrkia.

En mnd til vi reiser så jeg har god tid, men begynner å bli litt småstressa nå.

Hva må jeg ha med?

Veldig takknemmelig for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sjekke om hotellet har reisesenger å låne. viss ikke hadde jeg tatt med til den minste. Hadde også tatt med solkrem, uvdrakt(badebukse), bleier (ikke alltid like lett¨å få fatt i, itillegg veldig dyrt), sommerklær (men de kan vaskes der, så man trenger ikke plagg for hele perioden), solhatt

jeg har vært der, men da i juli, det var veldig varmt så tror ikke du trenger å pakke noe bukser:) God tur

Gjest Edemuli
Skrevet

Masse solkrem, fuktighetskrem med AloeVera.

Paracet, Eurax (hvis de får myggstikk). IKKE sov med veranda dør åpen, en eldre mann som gjorde det en gang vi var der ble innlagt på sykehus pga 100 vis av myggstikk. Eurax virker også forebyggende på mygg, de liker ikke lukten.

Imodium kan være greit, sånn i tilfelle. Men vi har aldri hatt problemer i Tyrkia (Alanya)

Vi pleier alltid å ta med en kjølebag med norsk pålegg, så får ungene mat de er vant til. Greit å bare kjøpe brød og løpe opp i leiligheten og smøre litt lunch. Husk å kjøpe flaskevann, det smaker litt anderledes enn her hjemme. Så kan vøre lurt å ta med en saft ungene liker, ikke alltid så enkelt å få dem til å drikke nok.

Ta med lite klær, masse billig tøy i Tyrkia. Vi reiser med nesten tomme kofferter.

Greit å ha med flytende vaskemiddel så du får skyllt opp håndklør og undertøy.

God tur.

Skrevet

aloevera, eurax, saft, bleier, imodium

d ble 4 nye ting på lista mi d! Takk!

Andre som har tips å komme med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...