Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til oslo på kjoleshopping på tirsdag og trenger tips til bra butikker!!!

Kommer til å være 19 uker i brylluppet og regner med at jeg kan bruke vanlige kjoler med høyt liv og ikke trenger å se utelukkende på mamma kjoler.

Fortsetter under...

Skrevet

nårdu er 19 uker, er det nok finere med vanlig kjole også, fordi gravidkjoler ofte er litt posete... jeg brukte vanlig kjole med høyt livi konfirmasjon i helga, er 23 uker.ble veldg fint :)

lykke til me letingen.

Skrevet

Hvis du har fått litt mage vil jeg anbefale deg å kjøpe gravid-kjole.

Jeg gikk med vanlig selskapskjole da jeg var 7mnd på vei (en sånn med knyting i ryggen) Den presset så nedover mot magen at jeg hadde forferdelige kynnere og smerter under hele middagen. Den kjolen ødela mye av dagen for meg...

Tenk på hva som er behagelig, og husk at kjolen skal være på i mange timer.

Jeg anbefaler en kjolebutikk som ligger på Erteløkka i Asker -like ved Trekanten. De har mange fine kjoler og man får veldig god hjelp der!

Lykke til!

Skrevet

Dersom du er ute etter en fin gravidkjole vil jeg anbefale Svangerskapet som ligger i Kirkeveien på Majorstua, ganske rett etter Mc Donalds i retning Ullevål. Mye fint, og ikke nødvendigvis så dyrt:o) Ellers er det jo mange forskjellige butikker nedover Bogstadveien i ulike prisklasser...

Skrevet

jeg kjøpte meg en kjole på cubus ifjor med høyt liv, (jeg var gravid i fjor også...) da var jeg a 25 uker på vei. den har jeg brukt i dåp, bryllup og konfirmasjon. I bryllupet var jeg ca 35 uker. det er vanvittig god kjole:)

det kommer rett og slett an på kjolen man finner, hvordan den sitter. jeg venter nå nr 4 og har aldri kjøpt meg et eneste mammaplagg. kun 1 olabukse. det er så lett å finne stretchy klær og luftige topper, tunikar og kjoler så for meg har det ikke vært nødvendig å kjøpe mammaklær. B-young har jeg finni mye fint:)

Skrevet

Jeg er også på jakt etter kjole til bryllup... men ønsker ikke å kjøpe en gravid kjole jeg bare kommer til å bruke den ene gangen.. Jeg er 30 uker på vei når brylluoet er da.. men har funnet ut at det er mange løst sittende kjoler med empireliv, som jeg kan bruke uten å måtte gå noe særlig opp i størrelse... Fant faktisk en fin en på hennes.. som føltes helt fantastisk å ha på! Luftig og ledig, uten at det så ut som om jeg hadde tredd på meg en søppelsekk :)

Annonse

Skrevet

Kjole med empireliv er tingen; det brukte jeg i mitt eget bryllup i 2008 (var da gravid i 6.mnd)- veeeldig deilig å kunne puste fritt og slippe magen løs;)

På 17.mai skal jeg ha på meg en nydelig hvit sommerkjole med litt asymmetrisk snitt og blonder, empireliv- kjøpt på Lindex i fjor sommer. Heldigvis er empireliv fortsatt på moten, så finnes jo mye fint å velge blant i de vanlige kjedebutikkene, samt de litt dyrere stedene.

Skrevet

Takk for svar :)

Tror faktisk det får bli en tur ned bogstadveien i første omgang, håper å få det unna litt fort ;) Klarte meg med en vanlig kjole med empirieliv i bryllupp da jeg var 6 1/2 mnd forrige svangerskap. Har bare ikke funnet noen fine denne gangen...

God 17 mai alle sammen!!!

Skrevet

jeg er også på jakt etter kjole til bryllup:)

Er da rundt 6 mnd på vei, så har nok bjynt å bli litt stor.

Men jeg var alikevel tenkt å se på "vanlige" kjoler:) Altså med høyt liv, sann att den bare er stram til under puppene og vid resten.. :)

er jo så mange fine kjoler som har slik fasong:) Jeg såg foreks en fin en på Vero Moda. Fra ett merke som heter Floyd. Den var slik som jeg beskriver:) og veldig deilig stoff:)

lykke til! :) Får håpe vi finner noe vi liker;-))

Skrevet

prøv Risøe, Freequent, coast, oasis og Zara. Empireliv er perfekt! Jeg fant min kjole på monsoon!

Skrevet

Marlene Birger butikken i Hegdehausveien har å en del fine kjoler som kan brukes av gravide :) samt sjekk ut www.asos.com som har egen mammalinje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...