Gå til innhold

Jeg har aldri vært på fest før i hele mitt liv,men i dag skal jeg på fest. Nå lurer jeg innmari på hva

Anbefalte innlegg

Skrevet

folk har på seg på fest for tiden.

Har man med egen drikke?

Tenkte å ta med en flaske vin til verten jeg da siden det er en bursdagsfest.

Har med presang og da selvsagt.

Er invitert til mat og jentefest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du aldri vært på fest eller i selskap??

Ta på deg det du føler for. En kul bukse med sjorte til eller noe. Det meste er lov:)

Om du har kjøpt presang så trenger du ikke gi vin i tillegg. Men det er veldig koselig om du gjør det og det vil nok bli satt stor pris på.

Er det hjemmefest? Da er det vanlig å ta med egen drikke. Hør med noen av de andre som skal om de vet hvordan opplegget er.

Lykke til og kos deg:=)

Skrevet

Jeg kjenner bare verten.

Det er hjemmefest ja.

Grunnen til at jeg aldri har vært på fest er at jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg blir akkutt veldigt syk uten forvarsel. Men nå skal jeg ta sjangsen. Har min bror i beredskap som kan komme og hente meg om jeg blir syk. Men regner med det skal gå bra.HI

Skrevet

Kos deg masse på fest! Håper du får det kjekt!

Ta på deg noe du syns er komfortabelt, og som du føler deg fin i... Det meste er lov :-D

Og ja det er ganske vanlig å ta med seg drikke. Ta med i tilfelle så bommer du iallefall ikke.

Skrevet

Håper du får det kjempekjekt på festen!!! :-D

Ta med vina di for sikkerhets skyld ja :-)

Skrevet

Men ikke gi bort den eneste vinen du har med deg ;) Kos deg masse!

Skrevet

Jeg er vel kanskje litt sen med å svare. Men her jeg bor (Bergen), er det veldig vanlig å gå med kjoler når man går ut/på fest. Vi er i midten av 20årene.

Jeg pleier å kjøre enten kjole, eller en tights med lang tskjorte, en tunika eller skjorte. Hvis du tar på noe enkelt er det fint å slå seg løs med smykker, sminke, belter eller sko:D

Good luck:)

ps. Ta med deg en tights i vesken i tilfelle du begynner å bli full, og ikke helt kontroll over hvor "pent" du sitter i kjolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...