Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Hei Kort fortalt: vi miste en liten gutt i uke 19 i februar 2009. Mange infarktforandringer i morkaken, jeg fikk blodpropper i benet og begge lungene. Ble gravid raskt igjen, men fant aldri hjerteaktivitet så det ble en MA i slutten av mai 2009, var da i uke 9/10. Ingen positiv test etter dette, brukt pergo og min mann tok til slutt ny sædanalyse som viste sterkt forverring......vi begynte og tenke alternative metoder, IVF. Startet på spray 26/3 i år. Måtte bryte da min mamma ble syk og døde:( Startet opp på spray igjen 30/4, har kjent nesten ingen bivirkninger og dette har gått bra. men så kom ingen tr, tok test nå på mandag som var negativ, tre nye tester i går som ble positive:) Og to ny i dag som ble super positiv og en CB digital der det står: Gravid:)))))))) Sitter her og synes alt er litt rart, sørger fortsatt masse etter tapet av min elskede mamma, drømmen var at hun skulle få oppleve å bli bestemor. Kommer ikke til og slippe ut noen nyhet før vi evt. har sett et bankende hjerte....... Stå på damer, klem fra meg:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2010 Tusen tusen hjertelig takk:)
sitron72 Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Gratulerer så utrolig masse, Tirilgirl, dette er mildt sagt fortjent etter alt det triste som har skjedd. Lykke til videre!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2010 Tusen takk for det sitron72:) Var inne på profilen din og ikke akkurat noen enkel rett vei for deg eller må jeg si.......ser du bruker Klexane du også Jeg tar 10 000 IE morgen og kveld pluss Albyl-E 75 mg x 1:) Hvordan ligger det ann hos deg nå da???? Klem fra meg
sitron72 Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Joda...driver og ruger.. på rugedag 11... skal ta blodprøve torsdag så jeg får svar før helga. Har ikke den store trua på at det skal gå nå heller, er bare lei og vil ha sommerferie fra dette styret. Føler meg nesten som en narkoman, er jo ikke måte på til medisinering. Kan sikkert snart starte apotekutsalg, hehe... Veldig bra at du bruker støttemedisin selv om du har blitt gravid på egenhånd. Sørg for ar du blir fulgt godt opp av klinikken din slik at du unngår flere SA'er!!! Lykke til og klem.
MK73 Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Hei, tirigirl. Jeg har fulgt deg inne på Habituell Abort, og vil veldig gjerne si gratulerer - og lykke til videre! Nå skal dere komme helt i mål. Nyt svangerskapet, og kos dere med spiren, og så blir det barn om 8 måneders tid. Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå