prekæs Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 ..nye strømpebukser til seg selv i anledning 17. mai, tenker jeg. Nylonstrømper som er brukt på flere fester og man finner innerst i undertøyskuffen, sånn i halvveis panikk 17. mai om morgenen, er ikke brukenens i dagslys, nemlig, og kan fort gjøre ett antrekk direkte harry. Dagens tips og oppfordring i tilfelle du har glemt:)
Mam&Ama Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Haha! Takk!!!!!! Det hadde jeg visst glemt! Fint at gubbelille skal på butikken straks:)
Mammaen til Isak Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Det var det første som stod på programmet når vi dro ut i dag tidlig ) hehe
*smula* Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Fint med bunad, da synes ikke strømpene noe særlig
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 hehe... prekæs årlige tordentale da vet man at det snart er 17. mai
brooklyn Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 nei for det stod øverst på den mentale handlelisten i dag og det glemte jeg glatt. har en fresh 2-pk med ankelstrømper som knapt nok blir særlig pent med høyhælte sko og knelangt skjørt....GNGNGNGNGGGGG! Så irriterende! Får tusle bort til mamma i morgen og raide litt...
prekæs Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2010 Ikke sant. Men skal moderere meg i år og ikke nevne at hvite tennissokker og dress ikke hører sammen. Ops:) Forresten. Har vært der selv når det gjelder nylonstrømper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå