Gå til innhold

Kan det være 2???!!! :-))))

Anbefalte innlegg

Hei!

Satte inn to frys, etter 14 dager var hcg på 814, etter 16 dager så var den på 1779. Er det noen med erfaring på dette?

Satte hcg-støtte på dag 5 og 10.

Er litt frynsete i nervene etter to SA og en grav.utenfor livmoren. (Jubler!!!, men ikke høyt)

Takk for svar!

Hilsen Merete

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141857552-kan-det-v%C3%A6re-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med positiv test :))

Jeg hadde hcg-verdi på 1178 på dag 13 etter innsetting, og fikk to gutter i 2007 :))

3 år senere hadde jeg hcg-verdi på 657 på dag 13, og fikk to jenter i febr i år :))

Min erfaring er iallefall at ved høy hcg så er det tvillinger.

Jeg tror selvsagt at du er gravid med tvillinger :) Blir spennende og se hva UL viser.

Lykke til!!

Hei Linemor!

Takk for svar!!

Håper veldig at det er 2! Men utrolig takknemlig for 1!!!

Har du noen erfaring med hcg stigningen de neste dagene? Vanligvis dobler den seg hver 2. dag. Vil den da bli ENDA høyere hvis det er to?

Skal ta en ny blodprøve til onsdag! Og håpte jeg kunne "lese" noe utfra den!

Hilsen Merete

Jeg hadde HCG på 4700 RD 16, og HCG på 28 000 RD 23...var overbevist at det var tvillinger (satte inn 2 blastocycster dvs langtidsdyrking 5 dager og knallbra kvalitet)

Men det var bare 1 der inne.

Men j fikk en lett blødning/spotting i starten, så kanskje den ene ble støtt ut? Det er det ingen som vet.

Så dette kan være begge deler,Merete.Det viktigste er at du fortsetter å være gravid :-) og at alt går bra.

Jeg følger med i spenning!

Hei Rose!

Ja, må fokusere på å fortsette å være gravid!!!!!

Dette med hcg er nok veldig variabelt ja! Men veldig kjekt å høre om erfaringene til andre her inne!

Må nok smøre meg med tålmodighet til ultralyden!

Jeg har IKKE (juhu) har antydning til blødning og håper det varer!!!

Hilsen Merete

Joda, dette med hcg varierer fra kvinne til kvinne og fra sv.skap til sv.skap. Men inntrykket mitt er iallefall at høy hcg ofte viser seg å være tvillinger, selv om det også forekommer at det kun er bare en der.

Jeg har også hatt flere SA og MA, og har derfor målt hcg i flere uker etter positiv test.... De på lab`en lo av meg til slutt :)

Men hos meg, så dobla hcgnivået seg hver andre dag ja, men enkelte ganger var det litt mer enn dobling også. Det kunne være pga ulikt tidspunkt på dagen jeg tok bp sa Hausken.

Jeg hadde en MA i uke 9. Da viste UL i uke 7 at det var en der inne, noe jeg var sikker på selv også siden hcg-nivået var 107 på dag 14.

Så jeg tror fremdeles du er gravid med tvillinger jeg da :))) Men det viktigste er jo at du er gravid da, så er det heller en ufattelig bonus om det er tvillinger på vei :)

Blir uansett spennende og se :)

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...