Gå til innhold

Byturen igår var ikke helt som forventet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer var ute igår på byen.

Hadde det gøy vi to. For begge oss går det helt fint at vi prater med andre på byen uten at man blir sjalu.

Kom i kontakt med en mann som virket veldig grei og ordentlig ut.

Har ikke klart å slutte å tenke på han siden igår.

Føler meg "utro"..

Denne mannen vet at jeg har type, og jeg vet at han har dame. Så ingen av oss prøvde seg, men vi pratet mye og lenge om alt og ingenting.

Det har leenge gått dårlig mellom meg og mannen min, og vi har begynt i parterapi. Hovedsaklig handler det om at mannen min er en notorisk lystløgner, og i tillegg har gjort mye bak ryggen min som jeg ikke liker, og ting man ikke burde gjøre i et forhold. 1 uke etter terapitimen, så løy mannen min til meg, IGJEN.

Har lenge følt at mannen min ikke har respekt for meg lenger, og ikke ser at JEG trenger også å bli tatt hånd om. Er så lei av å må "oppdra" han. Hele forholdet handler liksom kun om mannen min..

Jeg har sagt til mannen min tidligere at jeg er så sliten og at jeg ikke orker mer i forholdet hvis ikke det skjer drastiske endringer snart fra hans side. Men har lovet meg selv å prøve en siste gang nå..Selvom han har fått for mange sjanser.

Nå når jeg har fått øynene opp for at det virkelig finnes "ordentlige" menn der ute, så blir jeg litt trist på mine vegne når jeg innser at jeg har gitt mannen min FOR mange sjanser..Jeg vet nå at jeg kan få det jeg fortjener og blablabla..

Høres kanskje teit ut at jeg blir så "opptatt" av en mann jeg har møtt ute på byen. Men er vel ikke bare denne mannen som var/er spesiell, er vel heller det at jeg innser nå at mannen min har "brukt" meg og bare oversett mine følelser og bare styr sitt eget løp.

Hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke trekke meg ut av forholdet nå som vi er begynt i terapi, og når jeg har lovet en sjanse til...

Jeg kommer ikke til å være utro mot mannen min.

Var bare så godt i går å se at noen bryr seg, og hører etter når jeg prater..Og godt at noen "ser" meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er lov å drømme;-)

Skrevet

Ja får vel gjøre det;-)

Skrevet

De fleste er brukelige en kveld på byen. Det er i det lange løp at det skjærer seg.

Skrevet

Har du lyst til å forlate lystløgneren du bor sammen med så gjør du det. Uansett om dere går i terapi eller ikke. Min erfaring er at lystløgere aldri blir bedre. De lover og lyver. Det finnes faktisk ordentlige menn der ute. Den mannen du har nå er ikke en av de.

Skrevet

Dette kunne vært meg på slutten av ekteskapet mitt.

Det går ikke an å oppdra og forandre en mann som ikke har evne eller vilje til å forandre seg.

Jeg slet meg ut for å redde et håpløst ekteskap, og jeg sliter fremdeles med ettervirkninger. Blir så uendelig sliten når jeg støter på folk og situasjoner som minner exen.

Mitt råd er at du går ut av dette forholdet og finner igjen deg selv uten en mann.

Hvem er du?

Hva er dine behov?

Ikke stup inn i et nytt forhold med en gang, gi deg tid til å bli kjent med og glad i deg selv.

Først da kan du vite hva du trenger og hva du har å gi i et forhold.

Lykke til!

Skrevet

Ville sett på dette som ett perfekt tidspunkt til å komme meg utav forholdet mitt på jeg. Ikke det at du trenger å hooke opp med han byfyren, men kanskje møtet med han har gitt deg det løftet du trenger for å føle at du kan stå på egne ben og klare deg uten lystløgneren din? Man finner jo alltid unnskyldninger for å ikke gå, for det passer jo aldri. Men nå som du kanskje har fått litt ekstra selvtillit eller bare en drøm om noe bedre?

Lykke til iallefall, å kos deg med dagdrømminga. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet når du har blitt behandlet dårlig av mannen din i lang tid. God helg :)

Skrevet

vet du når en lystløgner lyver? når han åpner munn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...