Gå til innhold

Når kommer magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går inn i min uke 12 på mandag.... Men jeg føler ikke så mye, har vonde bryster, sover mye, treg mage, oppblåst, anderledes matlyster- men ellers merker jeg ikke mye.

Når skal jeg kjenne det på magen? Burde jeg ikke snart kjenne en hard mage, langt der nede? :-) Jeg er veldig ivrig til å få mage, for nå føler jeg meg bare halvfeit og oppblåst....

Noen andre som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var 4 mnd ble magen hard, å når jeg var 5 mnd ble den synelig. Det er veldig koselig når det synes at man er gravid:)

Skrevet

tror det varierer fra person til person :) har hørt at noen kjenner det på magen fra ca 4 mnd, så vises det fra 5mnd og videre ut. (jeg som har litt ekstra på magen ser jo ut som jeg er langt på vei, men kan regne med og kjenne gravidmage og vises bedre i 5-6 mnd først) men som sagt :) fra person til person :)

Skrevet

Varierer fra person til person og fra svangerskap til svangerskap. Jeg fikk tidlig mage med nr 1 som var gutt, men med nr 2 hadde jeg ikke antydning til mage før uke 20 +. Er gravid med nr 3 og snart i min 10.ende uke og har ikke antydning til mage engang.

Skrevet

Magen min kom da jeg var ca. 5.5 mnd på vei første gangen. En liten bul. Nå er jeg 2. gangs, så da kan det hende den kommer før.

Skrevet

Jeg er i 11.uke og har helt like symptomer som deg og føler meg temmelig feit og oppblåst. Ikke mye hardt der igården kan du si :-) Men jeg innbiller meg at det faktisk er en liten gravidemage innimellom alt det oppblåste, jeg har iaf ingen mulighet til å holde magen inne mer enn noen sekunder. Så noe er det iallfall som trykker den UT! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...