Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 hei. synes disse stellekommode på babybutikkene er hårreisende dyre:( kan jeg ikke heller bare kjøpe en vanlig kommode og legge stelleputa oppå? noen som har gjort det?
ellen-propellen Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Jeg hadde stellepute på tørketrommelen med nr 1 (pga trangt bad).Kjenner mange som bare har stelleputen på gulvet og. Så jo,ide'en din funker den;-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Og stellobord på ikea(best i test) koster bare 198 kr =) Det er jo ikke så ille!!!
maya666 Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 da jeg fikk min datter for snart 7 år siden, brukte vi bare en vanlig kommode med stellematte på.. funker kjempe fint.. planen er å gjøre det igjen nå når prinsesse nr 2 kommer snart..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Det kan du gjøre lett! Jeg har kjøpt en blillig kommode til klærne til tassen på IKEA, og så slang jeg på det billigste stellebordet til 198,-. Og det er best i test det stellebordet som annie 13:46 sier. Kommoden er grei å se på, og vil gjøre nytten i mange år fremover. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå