Gå til innhold

Dere som har halsbrann se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I butikk eller apotek får man taki den a??

Gravide kan bruke den uten prob??

Skrevet

ja nyco funker kjempebra! Det er fruktsalt. Pulveret er i en flaske med lilla etikett. Den er å få kjøpt på alle matbutikker i kosttilskuddhylla, og kan tas av gravide. =)

Bare ikke gjør som meg å drikke vannet rett etter man har puttet i pulveret, da bruser det opp i nesa :P vent til det har brust ferdig..

Skrevet

hehe.. Da skal jeg prøve den gitt :)

Takk for tipset på NYCO :)

Skrevet

For meg hjelper det også å ligge på venstre side i steden for på høyre side hvis jeg plages om natta. Leste dette tipset et eller annet sted her på forumet, og det funker faktisk! Men må gjerne ha en god dose både melk og gaviscon innabords likevel...

Skrevet

Jeg prøver å ikke spise så kort tid før sengetid.. Må for alldel unngå eplejuice, DET er døden for halsen min.. Har hatt så ille halsbrann etter eplejuice at jeg har våknet med sure oppstøt mitt på natta. Samboer kjente jeg lå å rykket til flere ganger, og når jeg våknet hadde jeg oppkast i halsen. Æsj.

Tygger alltid 5-6 mandler før jeg legger meg. Åsså har jeg en ekstra pute under hodet og unngår å ligge på høyre side så godt det går. Ser at man ikke skal ta pepcidduo, noe jeg har gjort noen få ganger. Men det smaker helt jævli lenge etterpå. Nesten så jeg foretrekker halsbrann framfor den kunstige rare kjemiske smaken. Jaja, snart er vel tiden med halsbrann også over. For en drøm det skal bli :)

Skrevet

har nå prøvd NYCO fruksalt i 3dager....

Og det FUNKER SOM BARE DET :)

Ikke plaget med halsbrann i det hele tatt om natta :)

Skrevet

Har hatt endel halsbrann, og ett lite glass biola stopper det på minuttet. Ikke skadelig for mor eller barn og hjelper å holde fordøyelsen i orden også.

Skrevet

bra og ha tips tilfelle en blir "imun" mot noe en har brukt i lengre tid

Skrevet

jeg bruker kun flytende gaviscon, takler ikke tyggetablettene, syns de er grufulle..! :P

men den flytende funker på sekundet for min del, og det varer ikke så kort tid så mange sier.

Ellers hjelper det og med å drikke melk, men det varierer jo fra person til person hva som hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...