Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like tragisk hver vår å stå i prøverommet bleik og feit med hårete legger og frynsete bikinilinje. Kunne de ikke hatt et litt mer flatterende lys i de prøverommene? Men bikini ble det. En "årntli" en som holder det meste på plass. Slo ut året og kjøpte på en undertøysbutikk, lønner seg nok for oss som har litt mere å drasse på. Men ganske fornøyd tross alt med tanke på utgangspunktet. Og etter et par uker i syden føles det sikkert litt bedre.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha...ER man LITT fornøyd på butikken, så blir man som regel MEGA-fornøyd når man kommer hjem.

Har intrykk av at "seriøse" undrtøysbutikker har en belysning som er "Normal",- og iallfall ikke SKJULER skavanker..

Var på HM her forleden og gikk inn i et prøverom for å prøve ut litt forkjellig så endte opp i truse og BH,- og jommen så jeg lekker ut gitt..Gyllen og fin i huden, ikke en rynke vistes og en kropp jeg ikke kan skjønne har født to barn....Glad jeg ikke rakk og ta med en bikini eller 10 til prøving (må ha en "reservebikini" nemmelig, en slik som kan brukes om den "offentlige" er på vask, mens den "offentlige" tørker når vi er på stranda osv....) Mulig jeg hadde endt opp med mange "bomkjøp":o) Slapp unna men en på butikken, nydelig aprikosfarget cardigan, jeg så fresh ut i...Hjemme ble jeg blek og syk i den.....:o)

Skrevet

Neste gang du kjøper bikini /undertøy så shaver du leggene, peeler kroppen og smører deg inn med litt selvbruningsjuks kvelden før. MYE kjekkere å kle av seg i prøverommet, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...