Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en fest i kveld, hvor jeg ikke kjenner noen... I går kveld begynte jeg å kjenne murringer i magen, svake mensmurringer. Jeg tror egentlig det er et par dager ti lKM, men er litt usikker. Har litt varierende syklus. Uansett, når jeg får mensen kommer den alltid med et brak. Skikkelig menssmerter, begynner aldri med murring. Slik murring har jeg kun hatt to ganger, og da har jeg vært gravid (SA begge gangene). Tok en test i dag morges, men den var negativ... det vil si, den ble det. Kom et meget svak strek med en gang, men det ble borte før tidsfristen. Så ble jeg altså ikke noe klokere...

Lurer på om jeg skal ta et par glass vin, eller om jeg skal safe å la det vær...

Hva ville dere gjort?

God lørdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne:)

Skrevet

Drikk vin og kos deg du :) måtehold i pp er jo noe man bør gjøre men å la være å drikke syns jeg er bare tull,ikke har du en positiv test å ingen tar skade av et par glass heller :) kos deg du :)

Skrevet

Ja, det er vel egentlig det jeg heller mot. Har jo veldig lyst på vin:) Nei, ingen positiv test, men en magefølelse har jeg..Tor egentlig det er litt for tidlig for test. Mine har vært svakt positive rundt IKM før, så jeg produserer vel sent... Gjenstår å se om magefølelsen stemmer. Den har pleid å gjøre det før. Trenger jo ikke bli snydens. Men jeg skal kose meg:) Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...