Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Hun er snart tre år, og de har passet henne en gang. Vi bor i samme by, og de sier til "alle andre" hvor stort det er å ha barnebarn, men de tilbyr seg aldri å passe henne...ikke et par timer engang. Jeg har spurt direkte, senest i dag. Har temin nå, så jeg hadde hatt behov for bare et par timer. Men NEI, det var så mye som skulle gjøres i hagen i dag. Og i morgen var det ikke aktuelt, for da skulle de bort på noe. Jenta mi stod og hoppet rundt dem når jeg spurte (for jeg var innom dem) og ville ha kos. DE SÅ HENNE IKKE ENGANG!! Men jeg valgte å ikke si noe...vil ikke overføre dette på henne....Bare kjenner igjen min barndom med avvisning, på avvisning... Hva gjør jeg? Nå har jeg bare lyst til å straffe dem så gjennomført, men vet det ikke er veien. Har prøvd å ta dette opp med dem, men de hører ikke.... Har bare lyst til å gi f*** i dem...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Jeg tror jeg bare ville sluttet og spør og forvente noe av dem. Så slipper du skuffelsen, å det samme gjør jenta di. Hold kontakt på et overfladisk nivå om det er det de ønsker. Eller ta en skikkelig prat med dem om du ikke har gjort det før. Si hvordan det føles for dere.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Uff jeg føler med deg, det er så trist og høre. Jeg har en far som skryter av hvor fantastisk det er og ha barnebarn, men som aldri har passet noen av barnebarna sine, ikke engang en time! Og den eldste er 8 år! Men det er deres tap! De kommer til å angre når de sitter der gamle og aldri får besøk. Da kan det hende de angrer!
Kaffemocca Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Det er forskjell på å ikke passe og ikke se barnet. Jeg syns ikke man kan forvente at noen er barnevakt for en.Kan hende de mener de har hatt sin tid med småbarn. Men jeg hadde forventa at de sa hei til barnet mitt og snakke med det når vi treffes. Og jeg er enig med deg i at det var dårlig av dem å overse barnet ditt på den måten de gjorde i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå