T#3 Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 skal/skal ikke kjøpe?? Trenger man strengt tatt det? Er veldig usikker...
Lambert Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Hei! Det kommer helt ann på om du skal full amme eller bruke mme. Skal du bruke mme og flasker, ville jeg kjøpt flaskesterilisator. utrolig lettvint,istedet for og koke flaskene fra gang til gang.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 hvis man koker flaskene istedenfor å dampe de (som da man steriliserer de) så ble bunnen og flasken ikke lengre gjennomsiktitg i lengden....også tuttene ble mye raskere morken om de ble kokt eller i oppvaskemaskin... har brukt sterilisator begge svangerskapene og er kjempe fornøyd med det
snartmammapåny Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Med nr 1 var flaskesterilisatoren det beste kjøpet jeg gjorde. Gull verd! Slipper å glemme flaskene på komfyren mens det koker og baby skriker og man blir opptatt med andre ting enn de kokende flaskene... Men så brukte vi 10 flasker i døgnet da, så ble mye styr å skulle koke opp alle flaskene hver dag. Sterilisatoren var rett og slett kjempe viktig i vår hverdag. Hadde jeg skulle brukt en flaske en gang i uka er det nok ikke noe behov for sterilisator.
T#3 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2010 Takk for svar:) Satser på å amme så lenge som mulig. Har ammet to barn tidligere, og det har gått bare fint. Men jeg pumper meg en del da, både for at far skal kunne gi barnet mat og at jeg synes det er litt godt med "puppe-fri" innimellom...rett og slett. Forrige barn hadde gulsott og ammet ikke like effektivt, så pumping og flaske ble "redningen" den første tiden. Vet jo ikke om det blir slik nå (håper jo ikke det)! Har dere den til å ha i microen eller den store som rommer ørten flasker? Er det plass til pumpa i den lille? Og da evn. hvor mange flasker i tillegg? Er kvaliteten på steriliseringen den samme som i den store? Det er jo ganske så stor prisforskjell!
Ronja&Odin Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 greit og ha da, man vet jo aldri om man får behov for flasker og er utrolig lett og bruke. avent sin koster 300,- på babyshop så taper ikke så mye på det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå