Cat&Gullungene Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Tenk at jeg allerede er halvveis, tiden flyr jo faktisk! Nå kan jeg såvidt kjenne babyen utenpå magen (far har ikke vært så heldig ennå), selv om jeg har foranliggende morkake. Formen er ok, men jeg er fortsatt sliten. Hva med dere andre som er omtrent så langt som meg? Hvordan står det til med dere og babyene deres? ;-)))
pifi med tre nurk Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Jeg er også halvveis i dag!! Etter ordinær ultralyd på mandag ble jeg flyttet noen dager frem og er derfor 20 uker i dag! Det føles helt herlig!!! Jeg har også foranliggende morkake denne gangen, men har kjent babyen sporadisk i lang tid...nå kjenner jeg han stort sett hver dag.. Sambo har ikke kjent han enda, men det kommer vel snart! Rart at tiden har gått så fort..da jeg var helt i begynnelsen syntes jeg det gikk så sakt, men nå raser det jo avgårde! Hyggelig å kunne følge hverandre her inne !
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Grattis jenter:=) Så herlig. Jeg er er 17+0 til tirsdag. Har også foranliggende morkake og håper jeg kjenner snart den lille. Merker ingenting enda. Har merket litt bobler en gang, men ingenting mer nå. Det er vel helt normalt håper jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå