Gå til innhold

har noen barn i skogbygda barnehage her? viktig se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke hørt noe fra dem ang 17 mai, og aner ikke hvordan jeg skal få tak i noen av de ansatte der... noen som vet om det er noe der? og i såfall når skal man møte opp og sånn?? maurtua mi lille går i foresten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke nr til de som sitter i foreldreutvalget? Vil tro det er de som står for noe i så fall og ikke barnehagen...

Skrevet

nei har ikke det, har noe på mailen min som jeg ikke får åpnet=\ mulig d er nr der

Skrevet

Hvis det er en privat mailadresse kan du sende en mail tilbake og spørre.

Hvis ikke får du bare videresende mailen til noen andre som har adobe reader instalert. Det er vanligvis det man trenger for å åpne vendlegg. :)

Skrevet

Vanligvis i bhg (er iallefall slik her i bygda) så er det noen som har fått ansvaret for fanen. Og så kan de som vil bare komme og stille seg bak den og gå med toget........

Skrevet

Det som er vanlig her hvor jeg bor, og har bodd før, er at det kun er skolene som går i tog på 17 mai, barnehagene gjør det noen dager før i barnehagens vanlige åpningstid. Se i så fall hjemmesiden til kommunen din for å se når barnetogene går fra de forskjellige skolene.

Skrevet

I vår barnehage er det slik t noen har fått ansvar for fane, og som noen over her skriver; vi andre bare møter opp i til toget og stiller oss bak. Både foreldre og barn. De eldste barna får gjerne bytte på å holde duskene til fanen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...