Gjest Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 etter muligens en SA Søndag 2 Mai begynte jeg å blø litt (ikke mye) noen dager etter var det kun spotting, ingen smerter kun ganske kraftige stikkinger, kan ikke kalle det for smerter. Mandag 3 Mai ble den første blodprøven tatt og neste ble tatt fredag 7 Mai. Var hos legen fredag, da var hcg bivået normalt å legen sa det ikke var noe å bekymre seg for. Alt var normalt! Gå hjem å nyt graviditeten..Så enkelt var det ikke for meg når jeg fikk svar på 2 blodprøven Den var synket fra 7-2 på noen dager. Har jo enda symtomer og stikkinger nederst i magen så har jo vanskeligheter med å tro at det er en SA/MA, men når hcg nivået er 2 er det nok borte.. Får ikke kontaktet legen min for tirsdag så da skal jeg uansett kreve en UL.. Tok det lang tid for dere som har opplevd en SA/MA for dere var gravid igjen? Hadde en SA i 2006, men det var ikke planlagt og da blødde jeg som en slaktet sau og vred meg i smerter..
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 når hcget ditt første prøve var på bare 7,så tror jeg nok d var over allerede da, på ikm dagen skal hcg være på 100, i uke 6 hadde jeg 11.345 så d var nok ikke meninga,men d er trist uansett..håper d går bra å at du får en spire som klorer seg fast snart!
LanzaroteJenta Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Hei! Jeg er også tilbake Har hatt blødninger i snart 3dager, og i går var jeg hos legen, og han sa det var over. Nå er jeg usikker om denne blødningen kan regnes som en mens, eller om jeg må vente en periode før jeg er "i rute" igjen. Jeg kjenner det vel på kroppen om det blir eggløsning eller ikke om en stund. Pleier å kjenne det ganske tydlig. Vi får støtte hverandre, og ønske hverandre lykke til med videre prøving. Vi vet jo iallefall at vi kan bli befruktet, og det er en stor trøst.
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 hei. Må vente en ekstra dag før jeg får komme til legen min.. Det er ikke noe morsomt nei å vente.. Jeg har iallefall ganske mye stikkninger nederst i magen og kjennes ut som tanta kommer nå, men inegnting kommer.. springer hele tiden på do.. Nå har ikke jeg testet hjemme med EL og G-tester så vet ikke om jeg er en av de heldige som er blitt gravid igjen eller sprien har lurt meg å er der fremdeles.. Har jo enda alle symtomene så er ganske forvirret.. Vi får støtte hverandre så håper jeg at vi ses igjen på 1.trimester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå