Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Grunnen til at jeg ikke ville på fb. Jeg har tydeligvis addet en som venn og ikke et søsken, og nå ble det spørsmål om hvorfor. Jeg vil ikke ha gud og hvermann på vennelista, og har begynt å sile. Jeg vil ha folk jeg vet jeg har noe å snakke om sammen med når vi treffes, ikke dele masse om meg selv og så finne ut at vi virkelig ikke har noe felles. Og nå har jeg dårlig samvittighet. La meg komme i prat med dette mennesket på en naturlig måte først, så kan vi snakkes. Og så må jeg jaggu forsvare meg. Isj.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Da sier du bare det du sier her. Hvis personen ikke skjønner det så beviser det bare at ditt valg var riktig!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg står for det. Burde ikke ha tatt med søskenet heller egentlig. Men liker jo ikke at folk blir såret. I hvert fall ikke når jeg blir konfrontert med det. Ja ja. Får vel tåle såpass, både jeg og den tydeligvis neglisjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå