LadyLuck & Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Da var bursdagen min i gang.. Og hvordan skal dagen tilbringes? Alene med mine skjønne små. Alle er enten bortreist eller opptatt.. plutselig litt ensom her jeg sitter.. =(
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Huff da. Dere kan jo lage en knallgod kake sammen og feire, du og guttaboyz? Uansett, gratulerer masse med dagen!!!!!!!!! )
Ugl@ Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Gratulerer med dagen....finn på noe koselig sammen med ungene i morra, er det finvær så kom dere ut, kjøp is, fyr opp grillen eller dra på tur med pølser og enganggrill i sekken. Finn en skikkelig "feelgod" film til kvelden når ungene har lagt seg og noe godt å spise :-)
LadyLuck & Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2010 Blir nok en tur på butikken, og lek ute.. Er av de som pleier å forbigø bursdager stille, men blir litt ensomt i år, uten kjæresten (eget valg, da jeg har ungene denne uka)eller noen andre.. Så blir liksomt ekstra tomt.. tror dagen kommer til å føles laang (men er jeg heldig husker pappa bursdagen min i år, og hvertfall sender en mld eller noe, "glemt" den de to år nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå