Gå til innhold

Hvor lenge før termin skal du ta keisersnittet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

du har hjulpet meg flere ganger med ting jeg lurer på så jeg huker tak i deg nok en gang..

jeg skal også ha planlagt den 31. på ulevåll,hvor skal du?

jeg har ikke fått noe brev fra sykehuset.var kun ei fra sykehuset som ringte meg å bekreftet at jeg hadde "fått plass" og at jeg skulle inn på infomøte 27.

ble litt beskymret jeg nå... siden jeg ikke har fått brev.. jævlig typisk å dukke opp så er jeg ikke i systemet!

nå er det jammen ikke lenge igjen altså!!

Jeg vet ikke hvordan det er med brev fra Ullevål, siden jeg ikke skal dit. På mitt sykehus er det ikke noe informøte, så sikkert derfor jeg får det skriftlig. Det bare sto generelt om hva ks går ut på og hva jeg må gjøre for å forberede meg (faste, barbere magen, klyster...) + at datoen kom. Men den har jo du fått uansett. Du er sikkert i systemet! :)

Jeg sier ikke hvilket sykehus jeg skal på da det er ganske små forhold her. ;-) Fort gjort at jeg ikke blir anonym bak nicket mitt mer.

Annonse

åja.. det det skjønner jeg, tenkte ikke på det! tenkte bare -håper hun skal på ulevåll!!! hehe...

ja da er jeg sikkert i systemet...

vet du noe om de pillene de anbefaler mot luftsmerter er noe å ta? legen min sa at det ikke var noe vits men alt for å minske smerte altså...

ellers takk for hjelpen :)

Da jeg fikk det innvilget i uke 34 ble det sagt at jeg skulle få brev innen 2 uker og om det ikke dukket opp skulle jeg bare ringe -fikk brevet med dato etter 3 uker.

Jeg skal ha ks 8 dager før termin. De sa at rutinen var ca 10 dager før. Var visst mange som skulle ha planlagt ks i juni (sa de da jeg ringte inn), så sikkert derfor de var forsinket..

Hehe :)

Jeg tok Minifom sist, men aner ikke om det hadde noe for seg. Slapp unna luftsmerter, men det er jo ikke sikkert jeg hadde fått det uansett... På apoteket sa de også at det ikke var noe vits, men at det slettes ikke skader å prøve.

Som (Muskat) - venter på brev. Var på samtale forrig fredag, så føler vel at jeg er både vel utålmodig og litt urimelig når jeg allerede på tirsdag gikk til postkassen med forventning om brev fra sykehuset... :-)

Har termin 11 juli, så det blir vel noen dager før det. Uke 26 ble antydet i samtalen.

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg skal ha ks 4 uker før termin pga babyen. Taes i god tid for å forhindre komplikasjoner. Har jevnlig kontroller nå så hvis behovet er der så må vesla se dagens lys enten hun vil eller ikke. Men foreløpig går alt etter planen og om vel 2,5 uke blir hun født. Datoen bestemmer visst barnekirugene, og de begynner visst å planlegge dato i disse dager.

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...