Mammaen til Lasse Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Jeg er litt småtjukk fra før av, men håpet jo at jeg skulle se gravid ut snart.. Samboeren min tror ikke jeg kommer til å se ut som jeg er gravid, men bare tjukk Vil magen komme?
lillerosin87 Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Det er jo litt vanskelig å spå noe slikt på forhånd, til og med enkelte sylfider ser ikke gravide ut før de siste ukene. Jeg hadde en helt vanlig kroppsform før jeg ble gravid, men har enda ikke fått en typisk gravidemage, jeg er nå 21 uker på vei. Får til stadighet høre at jeg har så liten mage, og at det bare ser ut som om jeg har lagt på meg. Har vært på ultralyd og alt, og der ble det konstatert en velskapt liten gjennomsnittsbaby. Ikke noe galt med størrelsen på den altså. Folk er forskjellige bare, rett og slett. Hos noen kommer magen sent, mens hos andre popper den ut nesten like etter at de har blitt befruktet. Jeg kan jo foreslå deg å titte på magebildene som er lagt ut her og f.eks på andre forum som babyverden osv, så kan du se at det er mange der ute som ikke er syltynn, men allikevel ser gravide og flotte ut.
tre ønsker fler Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har født tre barn og er en lubben dame. Med førstemann hadde jeg ikke stor mage. Jeg hadde lyst at hele verden skulle se magen, men jeg opplevde at en kollega av meg så forskrettet på meg da jeg var på barselbesøk på jobb. han hadde ikke fått med seg at jeg var gravid. De to andre gangene hadde jeg STORE mager, fra 5 mnd var det ingen tvil om at jeg var gravid og ikke "bare hadde lagt på meg". Med sistemann var det sånn på slutten at de sa at magen kom først inn døra, så kom jeg. Tror ikke du skal bekymre deg, dersom barnet vokser fint og har det bra er jo det det viktigste. Lykke til!
Mammaen til Lasse Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2010 Vil jo gjerne se gravid ut, men jeg får vente og se Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå