Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 På mandag var vi å fikk akupunktur på jenta vår som sliter med luftsmerter. Hun var veldig urolig to døgn etterpå. På onsdag var hun ganske fin, men i går og i dag har hun hatt noen voldsomme skriketokter. Og synes hun er blitt verre enn hun var. Noen som har erfaringer? Det kan heller ikke være noe jeg har spist, holder meg borte fra melkeprotein og annen fy mat hun kan reagere på... Tørr ikke gi henne flere akupunkturbehandlinger hvertfall:(
lillepixie Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 jeg bare uttaler meg på grunnlag av egen erfaring. jeg har ikke forsøkt akupunktur på eget barn, men jeg har positiv erfaring med det selv. det jeg ifkk opplyst av en svært profesjonell akupunktør var at man kunne bli verre for så å bli bedre. det var akkurat det jeg opplevde. håper dette gjelder dere også, hvis ikke så skjønner jeg du ikke vil prøve flere behandlinger.
lille je Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Det blir visstnok verre før det blir bedre ja, det har jeg og hørt.... Noe med at faenskapen skal UT av kroppen.... Håper det går bedre med henne snart!
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2010 Tusen takk for svar:) Men er jo flere dager siden behandling, hvor lang tid kan det ta? Uff blir så fortvila, håper virkelig det blir bedre... Flere med erfaringer?
Vilja<3 Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har hatt veldig god nytte av akupunktur selv. Har aldri opplevd det har blitt verre etterpå men kan gjerne føle litt ubehag i kroppen samme dag. Du får ta det opp med akupunktøren og om det er normalt med en slik reaksjon.
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2010 Har sendt en melding til akupunktøren nå, så håper hun svarer og kan roe meg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå