Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Har en sort strikket bolero med kort erm, hvor det er strikket inn en supertynn sølvtråd sammen med det sorte garnet? Derfor er den jo litt penere/pyntet enn om den hadde vært bare sort. Men lurer på om den er pen nok, siden den er strikket? Har kjøpt den på H&M. Skal ellers ha på meg kjole som er innenfor kleskoden. Og kan jeg bruke sort dressjakke til kjolen (selvfølgelig uten bolero under, da..), tenker da på i kirka og til og fra selskapslokalet? Må jo ha noe nedover armene da kjolen er uten ermer...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 dersom det er den boleroen jeg tenker på, så har jeg den i hvit, og jeg brukte den i bryllup i desember Så jeg mener ja Dressjakke utenpå kjole synes jeg høres rart ut, men det kommer nok ann på kjolen... Dersom det er fint vær og litt varmt, så kan du vel gå i kjole og bolero i kirken og til og fra lokalet?
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Ok, da er nok boleroen i boks. Er veldig i tvil om denne blazeren. Men bryllupet er i morgen og det er meldt regn... Må vel kanskje da ha noe nedover armene? I så fall hva kan jeg bruke? Noen som vet?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Det beror på hvordan kjolen og jakken ser ut. Prøv det sammen så ser du om det passer. Har flere ulike dressjakker(ol.) og flere av de passer fint til kjoler(beroende på hvordan kjolene ser ut da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå