Gå til innhold

Noen som opplevde hodepine ifbm graviditet/positiv test?

Drømmehagen

Anbefalte innlegg

Hei,

Fikk svar på hcg i dag, 292 på rugedag 16. Ikke helt fornøyd, men den er nå deet den er... Opplever nå en hodepine som ofte dukker opp noen dager førjeg får mensen......hyggelig følelse ;-(

Noen som hadde mage andre "mensen-kommer-symptomer" uten at den faktisk kom og an forble gravid?

Hører veldig gjerne om hvordan ditt hodet oppførte seg de første "ny-gravide-dagene".

Er litt bekymret for lav hcg ser dere.....redd dagens første (og til nå eneste) måling indikerer at den synker og ikke stiger :/

Jaja......

Fortsetter under...

Som jeg også skrev på BIM er ikke dette dårlige tall? Tror du kan ta det rolig så lenge...jeg hadde over 300 (Nurket1) og det var superbra...de trodde det måtte være to...

Hcg kan variere enormt hos ulike babyer...dene gangen (Nurket2) sjekket jeg det ikke i det hele tatt..ble så stressa av disse tallene på nettet osv...som legen sa...enten er du gravid og det går bra eller ikke...de talene trenger du ikke tenke så mye på...

selvsagt er det svæææææææært lave er det ikke bra...men det gjelder IKKE deg så vidt jeg vet!

velkommen hit :-D

Hodepine er ganske så vanlig symptom på graviditet og det samme er "mensen-kommer-symptomer", så i den første fasen før positiv test er det ikke så lett å skille disse symptomene.

Når det gjelder HCG verdi, syns jeg verdien din er kjempefin - jeg hadde 1200 på rd 20, syns også den var litt lav, men klinikken sa at det var en fin verdi. I dag er jeg 13+3 og alt er bra med lillegullet så langt :-) Jeg vurderte også å måle det flere ganger, men klarte å si til meg selv at jeg ikke skulle... disse verdiene er jo så ulik fra person til person og det skaper mer bekymring enn betryggelse syns nå jeg.

Masse lykke til Drømmehagen, dette går nok bra skal du se :-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Er ikke dårlig hcg dette da. Jeg hadde 111 på rd 15 når jeg ble gravid med jenta vår og hun er 2 år i dag :)

Hadde veldig mye vondt i hode det svangerskapet, ikke fullt så mye denne gangen.

Mensenmurringer og ømme pupper er vanlig både ved mensen og graviditet. Symptomer som kommer og går er også HELT normalt ;)

Gratulerer deg masse med positiv test og så skal du se at dette går bra!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...