Gå til innhold

Nå må dere virkelig slutte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken glede får dere egentlig av å henge ut enkeltpersoner så til de grader?

Dere kan ikke være voksne mennesker når dere fortsetter å dytte tråden om sug lut opp og opp igjen. Vær så snill å slutt med det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror SL bare fryder seg jeg over hvor stor avsmak noen folk har av henne:-)

Skrevet

folk gjør det fordi de vil ha den vekkk, skal skje ved 300 innlegg

Skrevet

Etter å ha lest den, så fikk jeg med meg at de dyttet for at den ikke skulle kunne komme opp igjen etter den hadde nådd x ant. innlegg.

Skrevet

Du er så dramatisk monajenten:p

Og jeg signerer med nick

Skrevet

Man gjør det vel for å fjerne tråden,ikke for å dytte den!

Skrevet

Jeg dytta fordi jeg ikke har sansen for Sug Lut.

Skrevet

Oh yeah! C´est moi:-)

Skrevet

Hvis du leser tråden hvor jeg ba om hjelp til å dytte, så var det av sympati til både deg og luten, Monajenten. Synes dete r ille at navngitte nick blir hugget på av anonyme. Nå kan ikke tråden hentes igjen, for det er over 300 innlegg. Ok??? :)

Skrevet

Bortsett fra hovedinnlegget i den tråden var diskusjonen i den helt saklig. Det gikk på sak, ikke personlige egenskaper.

Når det er sagt må jeg få si at jeg synes det er helt utrolig teit at noen laget tråden helt på nytt.

Skrevet

Hadde du lest så ville du sett at det er blitt gjort for å få den bort.

Skrevet

Men det har jo kommet en ny tråd nå ;p

Skrevet

Ok, da er jeg med. Ble bare litt ekstremt her, hehe;-) Og ja, jeg er nok gjerne litt dramatisk akkurat nå, fordi jeg syns det er kjipt når folk henger ut enkeltpersoner, som jo har skjedd med meg mange ganger.

Men jeg så nettopp at det var 302 innlegg på den tråden da:-O

Skrevet

Ja, men den tråden ignorerer vi!!!

Skrevet

Trodde dere virkelig at den tråden ville oppløse seg i intet når den nådde 300? Og var det verd det uansett?

Skrevet

Den blir borte nå, ja. Visste du ikke det?

Skrevet

Skjønt det enda, Mona?

Skrevet

Når de siste tre dytteinnleggene kommer på likt, tar den imot såpass, tydligvis. Det er ikke mulig å lage flere innlegg der nå.

Skrevet

Oki! Da gjorde du en god gjerning i ugjerningen!

Skrevet

Sug Lut har en skarp tunge, ja! Men hun er faktisk en av de som gjør mange debatter spennende her inne . Jeg har av og til ristet på hodet, av og til nikket og mange ganger ledd av hennes formuleringer. Lenge leve ytringsfriheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...