Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Oiiii! hehe så overskriften ble (litt) feil hehe
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har ikm 23mai (tror jeg) vet du når du hadde el? jeg tror jeg hadde det nå 9-10.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 ikm = ikke kommende mensen. Altså den dagen du forventer mensen. (man håper jo på den ikke kommer)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Ja, jeg har IKM akkurat i morgen. Tror dessverre ikke jeg er gravid da. Begynte å teste på søndag, negativ. Testet i går, negativ. Begynte å spotte på kvelden, så tenkte at da kommer mensen og da gidder jeg ikke teste i dag. Spotter fremdeles. Mulig jeg tester i morgen hvis mensen ikke har kommet, men regner i grunnen med den gjør det. Da blir det pp7 for oss. :-( Lykke til for deg da, du har skikkelig tålmodighet som ikke har testet ennå, jeg begynner vanligvis 10 DPO.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 hva er 10 DPO? Og hvorfor teste så mange ganger... er det ikke greit å vente til mensen?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 DPO= days past ovulation, altså hvor mange dager det er siden eggløsning. Selvsagt kan man jo vente til mensen, men jeg er utålmodig og har fått tidlig positiv test før så jeg orker ikke vente. Kjøper billige tester på nett, så den prisen betaler jeg gjerne for litt spenning. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå