missmama Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Hei! Bare lurer på om det er fler her som har opplevd å bli gravide med bruk av prevensjon? P-piller, stav, spiral osv? Noen ganger er det jo feil på/med middelet..bare lurer på om det er fler som har opplevd dette, da det sies å være 0,1% sjanse..men har da truffet fler som opplever det?
Pregnentos Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Ble gravid med kobberspiral, men det viste seg at den satt feil...
venterbarnnr2 Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg ble gravid med Cerazette og den tok jeg nøyaktig som jeg skulle og kastet aldri opp o.l.
Gjest Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Kjenner 3 som ble gravide med p-piller. Kun en av dem innrømmet å ha glemt pillen, en er jeg sikker på at glemte den med vilje, tredje vet jeg ikke.
T#3 Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 gikk på pilla da jeg ble gravid med min første. Hadde vært syk to-tre uker før jeg testet positivt. (oppkast og hele den herligheten)
missmama Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2010 Ok, godt å høre at det finnes fler..for j hadde spiral..men kroppen avviste den/presset den ut så den kom ned i vagina, så da gikk jeg istedet på cerazette..litt etter oppdaget jeg at jeg hadde blitt gravid, så om det var med det ene eller det andre vet jeg ikke. Men syk var jeg ikke, og vet at jeg tok pillen 1 time forsent en dag (men d burde jo ikke ha noe å si) Hva kan man stole på av midler da? Håper jeg finner noe som passer for fremtiden..som p-stav eller noe, for 2 små holder for en stund
T#3 Skrevet 15. mai 2010 #9 Skrevet 15. mai 2010 personlig var jeg veldig fornøyd med p-plaster. Men det er smak og behag.
Monique8 Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Jeg har blitt gravid m både kondom og med p-piller, så på meg er det bare avholds som duger :S Var kondom som sviktet denne gangen, så pappan kan i hvert fall ikke klandre meg )
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. mai 2010 #11 Skrevet 15. mai 2010 første ble jeg gravid med angrepille, nr to ble jeg gravid med hormonspiral, og nr 3 var p-piller... jordmor klappet meg bare på skulderen og sa....noen må jo være den ene prosenten... vi er vist fruktbar nok..hehe
missmama Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. mai 2010 Ser det er mange som har ulike erfaringer her ja, så da er vi noen som passer inn i den prosenten da. Har venner som jobber i månedsvis/år for å bli gravide, mens noen tydeligvis har lettere for å bli befruktet..og ja, avholds er nok et godt middel Pappaen her klandrer nemlig meg for dette, litt vanskelig å bevise at jeg har gjort alt "riktig", men er greit å vite at fler har havnet her, ikke bare meg
Flippflapp Skrevet 18. mai 2010 #13 Skrevet 18. mai 2010 joa, men det var med spnn computer.....var fortsatt (etter 6 mnd) ikke helt programert til min syklus, så det gikk 11 dager med rødt!!! og da sjangset vi litt...og da ble vi gravide gitt:)
Fuglemamma <3 Skrevet 18. mai 2010 #14 Skrevet 18. mai 2010 jepp ble gravid som 17 åring på p-pillen cerazette. og jeg tok den som jeg skulle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå