Gå til innhold

Er sparkebukse på babyer helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan ikke huske å ha sett en baby med sparkebukse på mange år.. selv bruker jeg dette på min baby, og det er jo veldig praktisk tross alt:D

Skrevet

Føler at det er kun sparkebukser i butikken hvertfall.. Finner ingen vanlige gode myke bukser til nyfødte, som ikke er sparkebukse, utenom på HM..

Syns sparkebukser var vanskelige og harde å få på pga føttene, og på noen av dem er jo føttene så små at det virker helt umulig å få plass..

Skrevet

vet ikke om det kalles sparkebukse når det er uten bein, men name it har mange fine=)

Skrevet

det lages altfor mye "voksent" babytøy.

Skrevet

I butikkene finner jeg bare sparkebukse uten fot. jeg mener at de med fot er best:) Men sånt finnes jo ikke lenger. Jeg har bestilt mine på nett.

Var innom HM i dag, og jeg fant ikke en eneste sparkebukse med fot! Men så synes jeg lindex og cubus er mye bedre på babyklær enn Hm da=)

Skrevet

Oj, noe sier meg at jeg burde ut å kjøpe sparkebukser når det fortsatt er noen å få kjøpt, selv om det er noen år til jeg skal til med en ny baby. Vil jo helst ha sparkebukse den første tiden.

Skrevet

De forsvinner nok ikke helt med det første ;)

Skrevet

Eneste butikken jeg har sett selge sparkebukser er Cubus.

Skrevet

nei. var sikkert mer av det før, mens nå går det i joggebukse med sokker eller strømpebukse. Vi har brukt en del sparkebukser. Syns også det er veldig praktisk.

Skrevet

Orker ikke sokker som detter av hele tida, og så blir det igrunnen for varmt med strømpebukse under ytterbuksa.

Skrevet

enig i at sokker er totalt upraktis på små bebiser.

Skrevet

gå på Spar Kjøp, de har sparkebukser!!!

Stygge som juling er de og----

Gjest Toxic
Skrevet

Hvem bryr seg egentlig? At plagget er praktisk er jo det eneste som betyr noe.

Skrevet

Jeg har brukt mye sparkebukser på ungene mine, men de er kjøpt i utstyrsbutikker som Barnas Hus o.l.

Eneste som ikke har brukt noe særlig av det er lillesøster som har veldig små føtter, hun sparket bena ut av buksa så hun plutselig lå med begge sine ben inne i samme bukseben.. Så på henne har jeg brukt sparkebukser uten føtter, med litt høye sokker under. Har fungert utmerket det :)

Siden ungene mine har slitt litt med mageknip første månedene er det deilig med body og sparkebukse, behagelig å ha på og ingenting som strammer over magen.

Skrevet

Sparkebukser er jo det mest praktiske babyplagget, og man trenger bare ett plagg! Det er genialt:) Mine sparkebukser er slettes ikke stygge, de er veldig fine. Hadde ikke kjøpt de uten. Er helt enig i at det lages altfor mye "voksenttøy" til babyer. To-delte sett er ofte veldig upraktisk. Man må drage ned skjorten/genseren og heise på buksen i ett sett.

Hi

Skrevet

link til nettbutikk dA! :)

Skrevet

Ja, nå er sparkebukser mest moderne for voksne. Også kalt "Onepiece".

Skrevet

Jeg har tilgode å finne en sparkebukse som sitter på føttene. Mine sparker altid beina opp i sparkebukse...så for meg er sparkebukse veldig lite praktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...