*julybirth* Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 lure på om du vil se på meg litt hvis du har tid og lyst ? har sett så gode tilbakemeldinger på deg :-) har ikm 17 mai:-(, men begynner å lure, de siste par dagene har jeg bare spist og sovet, litt små øm i brystene, har kjent stikking underveis siden el innimellom. jeg er født 05 08 77, kan jeg være gravid ? tusen takk om du tok deg tid til å lese iallefall , ha en fin kveld :-) ann cathrin
*julybirth* Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2010 glemte litt mer info... har også noen sinnsyke "mensenkviser"... , andre er også velkommen til å se hvis de har lyst :-)
Sanna28 Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Hei, Jeg har ikke følelsen av at du er gravid nå, men det ligger graviditet på deg i løpet av sommeren. Har du fått mensen i kveld? Jeg får opp at den kanskje kommer i kveld? Hender det at den kommer litt tidlig? Jeg får også inn 18. mai som en dato her. Jeg vet ikke helt om det har noe med mensen å gjøre eller om det skjer noe annet da. Jeg får opp jente på deg. Jeg tror du får enda en jente i løpet av de neste 3-4 årene. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 hei, og tusen takk for at du ville se :-) .. ja, fikk faktisk mensen den 16 mai.. den har kommet tidlig før ja, menstort sett så har jeg ca 28 dagers syklus.18 mai.. blir spennende å se om det er noe som skjer idag da :-) så godt å høre at du ser graviditet iløpet av sommeren, gleder meg og håper virkelig det stemmer :-) gir deg tilbakemelding hvis du vil etter hvert som sommeren går da :-) tusen tusen hjertelig takk :-) ann c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå