Monajenten Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Drikker øl for øyeblikket:-O Har ingen unger hjemme så jeg aner faktisk ikke:-P Og du da? :-O :-O :-O
Villa Perlesukker Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 hoho sitter og ser på biler på finn.... og tipper jeg får servert is snart... eller var det jeg som skulle servere den hihi.... tror det blir et glass hvitvin også... vet du hva jeg fikk i bursdagsgave da gulesider kom på onsdag.... 2 nydelige skjorter og 2 selskapskjoler... herregud jeg trodde jeg skulle svime av... 2 kjoler!!! En rosa og en sort... den sorte var supersexy og kunne vært en kjole jeg lett kunne plukket ut selv... så fikk jeg pulsklokke herlige kjærsten min altså... skal da... skal du ut på livet også da i kveld?
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Wow! Han der gulesider imponerer virkelig, ser ut som om du har gjort en god fangst:-) Spørs om det blir bytur, vi er litt late sånn:-p Men øl er absolutt tilstede, og det er mulig vi shiner hele huset. Hahahahaha, tror vi er blitt gamle:-p
Villa Perlesukker Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 hehe ja han er helt super har aldri fått gave som var innpakket slik... flate nydelig ekser med pent bånd og kjolene pakket inn i nydelig silkepapir... bare sånn jeg har sett på film hihi... ble helt satt ut kniiis ja hihi du er jo ikke 20 mer hoho...har har flokken sovnet og nå er det kosetid... jeg på en pc og han på den andre hahaha.... bakt noe i det siste?
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Hahahahahah ja i vår tid defineres kosetid som "ved siden av hverandre i sofaen med hver sin pc" :-p 20 år nei, det er jaggu mange herrens år siden:-p Her går det i sjokolade for alle penga, så har ikke blitt noe bakst utover det;-) Mmmmmm, jeg vil også ha kjole i eske og silkepapir<3 Høres ut som en drøm!
Villa Perlesukker Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2010 hehe tok meg noen år før jeg fant han da og hadde jeg dømt han etter vårt første kyss så hadde jeg nok ikke hatt noe mer kontakt med han HAHAHA.... snakk om å gjøre et dårlig førsteinntrykk kniiiis... men men han fikk en sjanse til og her sitter vi på senga som et gammelt ektepar hihi mamman hans hadde til og med sagt i går at hun likte meg veldig godt men mente at om vi var seriøse måtte vi melde oss på et ekteskapskurs...bedre før enn siden hahaha...jaja
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Hehehehehe det høres jo bare fantastisk ut:-) Koselige "svigermor" da, sånt kan vi like! :-) Det er jammen godt at man ikke alltid stoler på førsteinntrykket, da det tydeligvis kan vise seg å være feil:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå