Gå til innhold

Nicket: Hoppsideisi :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! :) husker du svarte meg i en tråd om at vi var like langt på vei. Men nå skjønner jeg ingenting lengre og trenger hjelp fra deg. hehe

Jeg prøvde terminkalkulatorer på nett og de viser jeg er 5+1 nå. Og jeg trodde jeg var lengre på vei. Hadde mensen sist 4 apr. Skjønner ikke noe av dette jeg.

Hvor langt på vei er du nå? er det bare jeg som har hoppet for langt frem i tid? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville bare holdt meg til 5+5 idag jeg, du får riktig termin på UL lell :)

Skrevet

aaah nå oppdaget jeg feilen min.. Jeg er usikker på om jeg hadde mensen 4 eller 8 april. Hadde visst skrevet 8.april i kalkulatorene. Fjern! hehe Jaja, jeg får jo uansett vite det på UL. Får bare gå utifra at jeg er 5+1 så slipper jeg å bli så skuffa på UL iallfall. hehe

Takk for svar da:)

Skrevet

Hei Mrs Bad .....! Beklager for seint svar. Holder på å pusse opp hus, så tid foran pcen blir ikke like mye ;)

Hm..... du skjønner, min syklus er litt rar kan du si. Den variere alt fra 30 til 37 dager... Hadde sist mens 28 mars.. Men fikk opp at termin var 11 januar. Var hos legen i går da jeg begynte å blø. Blødde hele dagen :( fikk innvendig ultralyd, og der vistes en liten fostersekk, men vanskelig å se noe inni...Men legen sa at livmormunnen heldigvis var lukket(noe som skal være et godt tegn) Skal til ny ultralyd om ca 10 dager. Håper de ser et lite hjerte inni der da :)

Fastlegen min mente jeg var 6+5, men gyn legen sa jeg var 6+4. Så jeg skjønner egentlig ikke så mye skal jeg være helt ærlig.

Eneste gravid symptom er veldig ømme bryster og litt trett på morgenene og kvelden.

Hvordan går det med deg da??? Håper du har det bra ;)

Klem

Skrevet

åå, da må du ha vært bekymret. Men bra du fikk gode nyheter!

Du får satse på at du er 6+5 og at du ser en liten hvit klump som spreller neste UL. :)

Har ikke ømme bryster jeg men er skikkelig sliten for tiden og flyr i taket med engang ting ikke går som de skal.

Men er glad for at jeg ikke kjenner noe til det. Med første spydde jeg fra uke 3 og gjerne 10-15 ganger i døgnet. Pluss bekkenløsning, hodepine, ja egentlig alt du kan få av symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...