firebarnsmum Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Etter en MA i midten av april, trodde både gynekologen og jeg at jeg var gravid på nytt allerede ved etterkontrollen. Dette pga. nye graviditetssymptomer, i tillegg til at vi kunne se noe som kunne se ut som en ny graviditet ved UL-undersøkelsen. MEN, i går begynte jeg å blø... Om det er en vanlig mens eller en tidlig SA vet jeg ikke, men jeg lå på sofaen i lange perioder i går pga. smerter i magen - og det pleier jeg ikke å ha ved vanlig mens. Uansett årsak så gleder jeg meg nå til at kroppen kommer igang igjen, og at vi da kan begynne å prøve på å bli gravide igjen!! Det har vært en spesiell vår kan man si, med store opp- og nedturer. Nå ser vi framover, og håper på en ny opptur om ikke så alt for lenge:) Så da blir jeg her inne på dette forumet en stund til:)
Hvitkløver2020 Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Ikke bare bare med sa g sånt, man venner seg så fort til tanken på at man skal bli en til! Vi har to barn sammen og min mann to fra ett tidligere forhold, i mars var jeg 11 uker på vei med vår 3...men det endte me MA. På tidlig ul ble det bekreftet at det hadde stoppet allerede i uke 6. Det er trist... Ønsker dere all lykke til med prøvingen videre!! Stå på=) vi har bestemt oss for å vente ett par år eller noe sånt før det evt blir flere her..
firebarnsmum Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2010 Tusen takk for koselig tilbakemelding. Nå venter vi på at TR skal dra sin vei, og mens vi venter koser vi oss med ett glass vin:)) Litt må man kose seg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå