Gå til innhold

Blir her en stund til, jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en MA i midten av april, trodde både gynekologen og jeg at jeg var gravid på nytt allerede ved etterkontrollen. Dette pga. nye graviditetssymptomer, i tillegg til at vi kunne se noe som kunne se ut som en ny graviditet ved UL-undersøkelsen. MEN, i går begynte jeg å blø... Om det er en vanlig mens eller en tidlig SA vet jeg ikke, men jeg lå på sofaen i lange perioder i går pga. smerter i magen - og det pleier jeg ikke å ha ved vanlig mens. Uansett årsak så gleder jeg meg nå til at kroppen kommer igang igjen, og at vi da kan begynne å prøve på å bli gravide igjen!!

Det har vært en spesiell vår kan man si, med store opp- og nedturer. Nå ser vi framover, og håper på en ny opptur om ikke så alt for lenge:) Så da blir jeg her inne på dette forumet en stund til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare bare med sa g sånt, man venner seg så fort til tanken på at man skal bli en til! Vi har to barn sammen og min mann to fra ett tidligere forhold, i mars var jeg 11 uker på vei med vår 3...men det endte me MA. På tidlig ul ble det bekreftet at det hadde stoppet allerede i uke 6. Det er trist...

Ønsker dere all lykke til med prøvingen videre!! Stå på=)

vi har bestemt oss for å vente ett par år eller noe sånt før det evt blir flere her..

Skrevet

Tusen takk for koselig tilbakemelding. Nå venter vi på at TR skal dra sin vei, og mens vi venter koser vi oss med ett glass vin:)) Litt må man kose seg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...