desembermamma2010 Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 På søndag er jeg 12 fullgåtte uker, men klarer ikke glede meg over det siden jeg på ingen måte vet at det er liv der inne. Skal på svangerskapskontroll 18.mai og da skal vi kanskje få høre hjertelyden sa legen forrige gang. Kryss fingrene for meg dere. jeg er så nervøs. blir så lei meg hvis det er noe galt :s xxx
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 masse lykke til håper allt blir bra er selv 12 uker den til onsdag. så skal vi på ul 25 mai. var forje uke og da var det liv, så får håpe det fortsatt er det neste gang også men masssssse lykke til, skal krysse fingrene for deg klem
minnimus83 Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 eg og er 12 fullgåtte uke på onsdag, vente på innkalling til ul, de fakset lappen til de når eg var på kontroll den 3,mai så håpe den komme snart
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 oii, kult ja jeg skal ta ul hos gyn, er sånn risikosvangerskap, så har vert allerede 4-5 ganger på ul. men er nå siste gang hos gyn den 25, etter det tar jordmor/sykehuset over om allt er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå