Hiv o'hoi Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Noen som har tatt det her? Gjør det veeeldig vondt?
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Jeg tok det som barn (8 år). Jeg hadde full narkose, siden jeg skulle ta det og veldig mange andre tester. Det vanlige er lokalbedøvelse. Kan ikke huske jeg hadde noe ubehag etterpå.
Hiv o'hoi Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Okay... Jeg må ta det nå snart, så jeg lurer på om noen har tatt det med vanlig lokalbedøvelse...
Aliena Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Mener du beinmargsprøve (en bit av beinet og/eller celler fra beinmargen, tas fra hofte eller brystbein) eller prøve av spinalvæsken (Tas fra ryggraden)?
Hiv o'hoi Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 eh... de sa bare ryggmargsprøve til meg... De skal sjekke om jeg har en betennelse på noen deler av hjernen og noe sånt.. Så jeg regner med det er en prøve av spinalvæsken..
Gutt05Jente09 Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har tok det når jeg var 17 år. Jeg syntes det var veeeeeeldig vondt ja. Uff..-lykke til!!
Aliena Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Høres ut som du skal ta prøve av spinalvæsken ja. Man pleier å få lokalbedøvelse. De fleste synes det går ganske greit å ta den prøven. Man kjenner jo et stikk, men er ganske fort unnagjort. Blir litt som å få epidural/spinalbedøvelse. Jeg fikk epidural, kjente et stikk, men det var ikke ille i det hele tett. Lykke til!
Hiv o'hoi Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2010 Æsj.. Jeg synes epidural var kjempe vondt... Men så måtte han stikke flere ganger for å treffe da.. Jaja, jeg må jo gjøre det uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå