Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 det er vel ikke vanlig å ha mageknip når man er gravid? hatt mageknip i 2 timer nå... jeg er førstegangs ..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Hvordan mageknip da? Kan være forstoppelse, eller sterke kynnere.. Eller rier.. Syns du bør ta kontakt med føden.. Bedre med en gang for mye, enn for lite.. Jeg trodde jeg hadde mageknip, men det var rier.. De kom takvis 25sekunder hvert 10min i begynnelsen..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 det er på en måte øverst, og litt på siden. Og noen ganger i hele magen. Det er ikke suupervondt, men det er vondt nok. Det er sånn av og på, vondt, ikke vondt, vondt ikke vondt, vondt :/ har vært på do å gjort nr 2 hver dag de siste dagene...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Ville tatt kontakt med føden for sikkerhetskyld.. Da kan de høre hvordan smertene er, og vurdere selv om dem vil ha deg på en sjekk eller ikke.. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå