cec26 Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 JEg elsker å shoppe til mine søte små så jeg blogger om alt jeg kjøper;) Er det flere som gjør det? www.sisiline.blogg.no
cec26 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2010 dytter denne jeg;) Håper det er flere der ute;) vil gjerne lese
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Nei, jeg er håpløs på klær. Men titter innom siden din for å få litt inspirasjon. Du kan ikke tipse om noen søte/tøffe sett som matcher for tvilling gutt og jente da?
cec26 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2010 Takk, hyggelig at du er innom å ser;) Jeg tipser gjerne om litt tvilling tøy til gutt å jente;) det er jo så myyyyyyyyye fint til jenter.... tihi.. sånn er det når man bare kan handle gutte tøy...hehe;)
Gjest Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Wow Tusen takk. Har jo kjempegod smak du ... Tror jeg må hente visa kortet og bestille litt klær. Har kun hatt gutt før jeg også, så spennende å kunne handle inn litt jenteklær også nå Egentlig ble jeg enig med meg selv at jeg kunne vente til etter fødselen nå med å handle mer. Kan jo være vi får litt barselsgaver, men det er lov å ombestemme seg.
cec26 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2010 Tusen takk;) Så gøy at du venter tvillinger da;) når har du termin da? også en av hver da, Jeg har 3 veldig tette gutter;) 3 barn på 4 år;) de to første er veldig tette;)
Gjest Skrevet 17. mai 2010 #9 Skrevet 17. mai 2010 Oi såpass tette ja. Ser nesten for meg at det er en større utfordring det enn tvillinger. Har en på 2 år fra før da. Har termin 14 juni Gleder oss masse.
cec26 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2010 Da kan jo disse søte små komme når som helst da;) oioi... så spennende.. ligger de riktig vei også? Du må ha masse lykke til da;) Detta blir stas veit du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå