Gå til innhold

Noen Bloggere her? Om Barneklær osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg elsker å shoppe til mine søte små så jeg blogger om alt jeg kjøper;) Er det flere som gjør det?

www.sisiline.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne jeg;) Håper det er flere der ute;) vil gjerne lese ;)

Skrevet

Nei, jeg er håpløs på klær. Men titter innom siden din for å få litt inspirasjon.

Du kan ikke tipse om noen søte/tøffe sett som matcher for tvilling gutt og jente da?

Skrevet

Takk, hyggelig at du er innom å ser;) Jeg tipser gjerne om litt tvilling tøy til gutt å jente;) det er jo så myyyyyyyyye fint til jenter....;) tihi.. sånn er det når man bare kan handle gutte tøy...hehe;)

Skrevet

Wow Tusen takk. Har jo kjempegod smak du ... :D

Tror jeg må hente visa kortet og bestille litt klær.

Har kun hatt gutt før jeg også, så spennende å kunne handle inn litt jenteklær også nå :D

Egentlig ble jeg enig med meg selv at jeg kunne vente til etter fødselen nå med å handle mer. Kan jo være vi får litt barselsgaver, men det er lov å ombestemme seg.

Skrevet

Tusen takk;) Så gøy at du venter tvillinger da;) når har du termin da?

også en av hver da, ;) Jeg har 3 veldig tette gutter;) 3 barn på 4 år;) de to første er veldig tette;)

Skrevet

Oi såpass tette ja. Ser nesten for meg at det er en større utfordring det enn tvillinger. Har en på 2 år fra før da. :D

Har termin 14 juni :D Gleder oss masse.

Skrevet

Da kan jo disse søte små komme når som helst da;) oioi... så spennende.. ligger de riktig vei også? Du må ha masse lykke til da;) Detta blir stas veit du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...