Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Han er på utdrikningslag, og han reiste igår men har ikke hørt noe fra ham enda, er dette vanlig eller?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 hvis han ikke hadde sagt ifra om at han ble over natta, og ikke gir beskjed underveis så hadde jeg blitt pissed
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Hadde forventet at han hadde ringt og fortalt at han var i live ja. Men nå er jeg av det litt masete slaget, så han hadde nok ikke rukket å ringe meg før jeg hadde ringt han! Ring og hør hvordan det står til med han du!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Han dro til spania igår...kommer hjem søndag
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 hmm.. Min mann dro på utdrikkingslag da ungen vår var 4-5 mnd.. Da ble jeg sur når han først kom hjem i 5-6 tiden neste morgen! Han hadde nemlig lovet og komme hjem da utestedene stengte...
Hilde_85 Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Nei, det hadde jeg nok ikke. Selv om jeg hadde satt veldig stor pris på å få en melding om at alt er bra. Jeg forventer ikke at han skal ringe meg den dagen hans utdrikkningslag er. Men om han skulle vært borte mer enn en kveld/natterstid så er jeg av det slaget som vil vite at alt er bra underveis. Men unner han å være borte hele helga om så.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Hadde sendt en melding om at jeg hadde satt pris på et livstegn, og samtidig sagt at jeg håpet han hadde en fin tur.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Hvis det var meningen at han skulle kommet hjem ville jeg blitt sur, men om det var avtalt at han skulle være borte noen dager hadde jeg ikke forventet noen telefon eller melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå