Gå til innhold

hjelp meg, holder ikke ut:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har 2 mulig fedre, hadde første dag i siste mens 27/1, har alltid veldig lenge mellom hver mens fra 35 dager til 40 dager.

Hadde sex med nr 1, 31/1 med 2 kondomer utenpå hverandre, hadde så sex med nr 2 som er min kjærste fra 13/2 jevnlig frem til jeg fant ut jeg var gravid, uten prevensjon.

Tok gravidtest den 4/3 som var veeeeldig svak, tok ny test 2 dager senere som var litt skarpere.

Var til til legen 8/3 og tok hcg den var på 480, legen sa dette tydet på at jeg var 5 uker på vei, tok ny hcg 10/3 som var på 760, 19/3 tok jeg enda en ny som var 6850.

Den 26/3 tok jeg ul p.g.a blødninger, gynekologen sa at han trodde terminen var i første del av novmber. Tok igjen en ultralyd den 27/4 da sa han at jeg var 12+6 som stemmte akkurat med en menssyklus på 28 dager, og fikk termin 3 /11, jeg sa da at jeg har veldig lang syklus og da målte han litt til og kom til 11+2 og termin 14/11.

Lurer på hvem som er faren? tror det er nummer 2 men blir mer og mer paranoid jo mer jeg tenker på det.

Fortsetter under...

Det er nå vel ikke så stort spørsmål om farskapet her egentlig? Dere brukte jo to kondomer med han første.

Kan dette heller handle om at du kanskje angrer på at du hadde sex med han første eller kanskje virkelig ikke ønsker at han skal være faren? Så sleng på noen hormoner i miksen, så kan vel samvittigheten lett spille deg noen puss?

Når det gjelder ultralyd, så settes da terminen ut fra hvor mye fosteret har vokst, ikke ut fra når du hadde siste mens ol. Så ved å se på størrelsen på fosteret kan terminen flyttes både fremover og bakover.

Lykke til videre med svangerskapet :)

Annonse

Det høres jo ut som om du hadde sex med nr. 1 under eller etter mensen, og da er det vel veeeeldig usannsynlig at han kan være faren....med mindre du har mange mellomblødninger og veldig ustabile sykluser. I tillegg brukte du jo prevansjon, så hvis jeg var deg hadde jeg nok prøvd å dlå meg til ro med at nr. 2 er faren. Noe annet høres egentlig ganske umulig ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...