Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Babyen min på fire uker har en veldig stor pung :S Tenkte det kanskje var normalt, men når søsteren min som har tre sønner reagerer, samt moren min som har jobbet som dagmamma pluss har en sønn, da begynner jeg å lure.. Kan det være noe galt..? Som f.eks at han er hoven/betent eller noe? Virker ikke som at han har vondt, og han har vært slik siden fødselen.. Noen andre som har vært borti noe lignende? Bør jeg ta kontakt med helsesøsteren..? Har time den 26, men bør jeg komme før? Blir så usikker når alle reagerer på det :S
Ugl@ Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Kan være pung brokk, det pleier å tørke inn av seg selv. Men hør på neste kontroll. Men hvis han har had det fra fødselen så burde vel legen ha sett det og sagt noe?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jo, de bør jo det.. Hm.. Kan ha kommet etter vi kom hjem, va ganske stresset på begynnelsen,samt at jeg hadde smerter pga keisersnitt, så va vel ikke så oppmerksom da.. Men venter til den 26 og spør da siden han ikke viser noen tegn til smerter og ubehag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå