Gå til innhold

hva er retnings/landsnr til Danmark u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

45 eller 46.

men du har vel hoert om google?

Skrevet

Jepp, det har jeg hoert om. Men har du hoert om å ikke svare på noe du ikke er sikker på?

Tenkte det var greit å spørre her inne da jeg allikevel var her. Håper det er greit for deg.

Tusen takk til deg, første anonym:)

Skrevet

46 er sverige, så da er det 45, da..

Skrevet

Jeg er ikke 16:03, men "da du allikevel var her"? Google og barnimagen er jo ikke to ulike gateadresser, det er en smal sak å gå inn på Google når du allerede er på nettet.

Skrevet

Trenger ikke mobbe meg fordi oe-tasten min er oedelagt :-p

Det vil jo ta deg mindre tid å google det, enn å vente på svar her inne. Utrolig mange late folk her, og folk som tydeligvis ikke har hoert om google, for de spoer om de utroligste ting, som det tar 10 sek å google.

Skrevet

Det var faktisk raskere for meg å spørre og få svar her inne. Jeg blir heller helt MATT av at dere ikke overser innlegg som dette hvis det plager dere så mye.

Hvorfor bruke tid på å uffe og akke seg over noe dere bare kunne "bladd" forbi. Stakkars dere og de patetiske livene deres.

Tenk om jeg skulle svare på alle innleggene jeg synes var idiotiske her inne. Da ville jeg brukt utrolig mye av tiden jeg heller kunne brukt på langt mer konstruktive ting...

Jammen glad jeg ikke "vanker" her inne. Gud, så mange tragiske kjærringer. Ikke rart mennene deres er utro og 90% av dere er overvektige.

Phuuuuuu, det var deilig å få sagt. Takk og farvel.

Skrevet

Jeg svarte jo på spoersmålet ditt, gjorde jeg ikke? Foroevrig er jeg ikke overvektig, mannen er ikke utro, og jeg er så langt i fra tragisk :-)

Skrevet

Nei, du visste jo ikke om det var 45 eller 46. Jeg visste jo selv at det var i nærheten av 47, som er til Norge. Jeg forstår ikke vitsen med å svare hvis man ikke er sikker.

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke du Googlet det? Det ville sikkert tatt deg mindre tid enn å bruke tid på svadasvar til meg, ifølge degselv.

Skrevet

Gidder ikke å google for andre, det får de klare selv. Skjoent, det virker som om mange ikke aner hvordan bruke google. Vel, nå får jeg finne på noe fornuftig, heller. Det synes jeg du og skal gjoere :-) God helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...