Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Hvis ungene er syke vil hun alltid at vi ringer 113... Hvis ungene har vært på helsestasjonen og kanskje er bitteltit trege med det motoriske tror hun de er hjerneskadet... Hvis de gulper tror hun de er syke etc.. Om vi er på sykehuset med barna så tror hun de skal opereres og gud vet hv.. Jeg har blitt stoppet på gaten av folk jeg ikke kjenner fordi de vil sende sine kondolanser til meg og tanker, fordi jeg har så syke barn.. hæ liksom.. Sønnen min har astma og datteren min har refluks, men ingen av de er livstruende syke, litt ekstra er det med de men hun overdriver veeeldig. Og det er plagsomt. Har sagt det til henne og hun sier det erb are fordi det er diamantene hennes og ok nok, meen blir litt slitsomt i lengden ja..
Anne-B. Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Det er ikke normalt å overdrive slik, skjønner godt at det er slitsomt, men her må du nok bare prøve å se bort fra det. Tipper at hun ikke klarer å styre det der selv, og at det er derfor det blir slik.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Du får si til neste person som stopper deg på gata at "hva er det du sier? Åja, er det svigermor som har funnet på noe nå igjen? *overbærende latter* Nei, her er alt bra!", og så går du videre og lar vedkommende stå igjen som et spørsmålstegn. Du kan være sikker på at svigermor vil få høre det igjen, og da vil hun kanskje roe seg ned litegrann.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Går hun veldig ofte til legen selv? Kanskje hun har hypokonder-tendenser..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Skulle nesten tro det er min svigermor du skriver om. Jeg har det på samme måte. For litt over en måned siden begynte sønnen min å bli bittelitt forkjøla og svigermor masa døgnet rundt at jeg skulle ta han på sykehuset. Hun begynte til og med og si at det helt sikkert var hjernehinnebetennelse. Etter noen dager ble han verre og han ble lagt inn på sykehus pga RS-virus. Og da var det sånn hva-var-det-jeg-sa-holdning med en gang. Det er nå litt forskjell på RS-virus og hjernehinnebetennelse da for F***!!! Og sånn holder hun på heeeele tiden. Og ikke nok med det, HUN bestemmer når JEG er sliten og trenger avlastning så HUN kan ha sønnen MIN når HUN bestemmer at JEG er sliten. Jeg forstår så godt hvordan du har det. Noen ganger bare overser jeg det hun sier og andre ganger blir jeg rett og slett forbanna og snakker ganske hardt til ho!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå